Terug naar overzicht
Hoi Evie, wat mij betreft vooral doen. Geweldig mooi een sax en zeker in de kerk. Dat wordt emotioneel hoor. Heel mooi. Liefs
Hey Evie, Mijn neef speelt ook saxofoon en heeft tijdens de trouwmis van mijn zus een liedje gespeeld. Was echt een kippenvelmoment, de klank van de saxofoon komt echt tot zijn recht in de akoestiek van een kerk. Ik was zo onder de indruk dat ik mijn neef natuurlijk ook gevraagd heb om tijdens onze trouwmis een stuk te spelen :-) Groetjes Maaike
mijn vriend zijn nonkel zal op onze trouwmis 2 saxliedjes spelen. enkel hij, dus geen zang of andere muziekinstrumenten. op youtube heb je verschillende liedjes op saxofoon gebracht. onder andere aan de hand daarvan hebben wij een keuze gemaakt. groetjes,sophie
Ja wij hadden het liedje van Unchained melody in gedachte, maar er staan er zo vele mooie op! Maar het is geen prof sex ofzo hoor :-) maar ze kan dat wel super goed! We moeten dus ook niet het moeilijkste liedje pakken... in elk geval, nu weet ik dat sax in de kerk niet zo abnormaal is :-) hihi ... weer een zorg minder! Groetjes Evie