Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben gepersonaliseerde koekjes en er zitten er 6 per verpakking. www.thebiscuitline.be
Sabine, hoeveel koste die dan ongeveer per pakje?
Dit moet de site zijn geloof ik? http://www.biscuit-line.be/home.html
Caroline, Wij betalen 0.25€ per koekje en éénmaal 40 euro voor de verpakking. Ze zitten vacuum verpakt en ik zorg dan zelf wel voor een mooi strikje... Minimum bestelhoeveelheid is 800 maar aan 6 per verpakking zit je er al snel aan.... Ik heb er 1200 besteld en geef de overschot de dag zelf bij de koffie...
Hey, Ik heb een lederlook theelichtje(rond),met rode of witte tulle en daar rode en witte minihartjes. Voor de kindje aan de kerk heb ik rietjes met snoepjes. En voor de 2 bruidskinderen heb ik een grote spaarpot en daar gaan snoepjes aanhangen. xxxxx
Cupcakes! Via mij :) Haha :) Nee ja, cupcakes bakken/versieren is sinds een paar maanden een nieuwe hobby en al snel kwamen er ook wat bestellingen binnen (o.a. in augustus voor bedankjes voor een trouw). 'k Ben al wel zeker dat wij dat zéker gaan doen :)
Hey,Toen wij getrouwd zijn, had ik gepersonaliseerde chocolaatjes besteld die allemaal afzonderlijk verpakt waren.Heel leuk. www.chocoloco.nl Succes ermee.Groetjes,Bart
Hallo, Wij hebben gepersonaliseerde chocolaatjes gegeven, 4 per koppel of per alleenstaande) en heb die in een plastieken bal gestopt met wat gepofte rijst, allemaal in de kleuren van onze uitnodiging. De chocolaatjes waren 0,25€/stuk en we hebben deze besteld bij www.anitasroom.eu Je hebt er veel keuze en absoluut niet duurder in vegelijking met de andere webshops. Veel succes!