Terug naar overzicht
hey, je kan het proberen bij je volgende pasbeurt. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een "tube" bij deze jurk, zoals bij de promotiefoto van je jurk. Bij mij hebben ze iets soortgelijk geprobeerd: de tule zat alleen hoger zodat mijn schouders bedekt waren. Ik vond dat het mooi oogde, maar ik voelde mij nogal "gevangen", maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak.
Hoi Katrien, Eerst en vooral.... mooi kleed! Moest ik jou zijn, zou ik een sluier nemen. Volgens mij past het bij het kleed en dat is toch zo romantisch! Ook op de foto's heeft het een mooi effect. Zelf heb ik nog niet gaan kijken voor een kleed, maar weet sowieso dat er een sluier aan te pas komt :o) Veel succes nog!
Hoi Katrien,
Eerst en vooral.... mooi kleed! Moest ik jou zijn, zou ik een sluier nemen. Volgens mij past het bij het kleed en dat is toch zo romantisch! Ook op de foto's heeft het een mooi effect. Zelf heb ik nog niet gaan kijken voor een kleed, maar weet sowieso dat er een sluier aan te pas komt :o)
Veel succes nog!
Dag Katrien, Als je er eentje wil, moet je er gewoon voor gaan. Als je zelf een romanisch type bent, en dat blijkt uit je keuze van jurk, dan moet je dat gewoon doen... Proberen, proberen en proberen. Let wel dat als je een "speciale rug" hebt, dat het effect niet kwijt is door een sluier. Veel succes en doe wat je wil, anders krijg je er spijt van... Groetjes,