Terug naar overzicht
wij doen er ook geen. Na de openingsdans hebben wij dat liedje van "Tonight's gonna be a good time" van The black eyed peas. Ze zullen het snel doorhebben dat iedereen op de dansvloer kan komen.
Wij hebben ooit meegemaakt dat het koppel niet graag in het middelpunt van de belanstelling stond. Dus voor de openingsdans vroegen ze alle koppels mee op de dansvloer... Dat kan je voor een tweede dans natuurlijk ook. Jij danst met je vader en je bruidegom met zijn moeder, maar je vraagt iedereen meteen mee op de dansvloer. (Je kan dit met vrienden afspreken zodat er zeker al een aantal mensen rechtstaan.) Meteen daarna een swingend nummer, zoals Caroline zegt, en je dansvloer loopt niet meer leeg... Succes!
Hoi! Ik wil dat ook niet, alleen de gedachte om met mijn schoonvader te moeten dansen :s Wij doen wss de kuskesdans :)
Hey! Wij doen gewoon onze openingsdans (ook maar een minuut ofzo, want ik dans eigenlijk totaal niet graag en bibber al bij de gedachte op die manier in de belangstelling te staan, maar mijn vriend wil het zoooo graag) en dan laten we de DJ gewoon afroepen dat iedereen op de dansvloer mag komen. Dan duik ik direct die dansvloer terug af :) Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen! Groetjes, Tine