Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar een New Beetle Cabrio

26-6-2010 15:14:37
Hoi iedereen,

Ik ben al een heeeeele tijd op zoek naar een New Beetle Cabrio op 6 augustus. Ik heb deze vraag al een hele tijd terug gesteld op het forum van de New Beetle Club maar tot op vandaag nog niemand gevonden die wil/kan rijden.

Is er iemand hier die zo'n auto misschien heeft en deze aan ons wil verhuren/lenen/wisselen tegen één van onze auto's,.... We trouwen in Kasterlee, maar vinden het ook niet erg om hier een stukje voor te rijden bv. provincie Antwerpen of Limburg. Een gewone New Beetle (dus geen cabrio) is ook oké hoor!

Groetjes en alvast bedankt!

Carmen
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1076

Jeleen
3-7-2010
 Meld misbruik28-6-2010 9:39:42

Hej,
Waarom kijk je niet eens bij Dockx Rental.. Zij verhuren deze aan een prijs die goed meevalt.. heb de Beetle op de site wel enkel in cabrio gezien.. je kan anders eens bellen? Maar er is zeker veel keuze.. !
Veel succes!

Tiziana
18-8-2012
 Meld misbruik28-6-2010 17:53:21

hoi!
ik heb zelf een beige new beetle cabrio..
voor welke regio is het eigenlijk?
het is wel zo dat ik zelf de chauffeur ben..

je mag me altijd iets laten weten door hier te reageren,

groetjes!

Tiziana
18-8-2012
 Meld misbruik28-6-2010 17:54:50

oke,ik was te snel met reageren en had niet gezien dat het Kasterlee is.. :)
je mag me altijd mailen:
tiziana_romagnoli@hotmail.com voor meer info..

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...