Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geluk vs pech

28-6-2010 11:52:31
Dag iedereen,

we hebben dit weekend veel geluk bij ongeluk gehad...

allereerst de ringen. We trouwen pas volgend jaar, maar met de duizelingwekkende goudprijzen durfden we deze kans niet laten schieten: we hebben bij Fede di Oro onze ringen besteld voor 620 euro. Het zijn natuurlijk witgouden ringen met vingerafdruk en ijsstructuur. Mijn ring heeft ook nog een briljantje in de vingerafdruk. Ze zijn echt super mooi :-) liefde op het eerste zicht :-) na 20 minuten hoefden we elkaar maar aan te kijken om te weten dat we ze gevonden hadden :-)

Zondag hadden we dan een afspraak op onze locatie. Dat was een heel ander verhaal! Swat, ik ga het niet allemaal uit de doeken doen, maar het komt erop neer dat we geen zaal meer hebben, dus ook niet meer zeker zijn van onze datum en beide heel erg geëmotioneerd naar huis gingen gisteren. Zo'n behandeling hadden we helemaal niet zien komen...

Maar na lang babbelen hebben we toch maar besloten dat ook dat laatste puur geluk was. Geluk dat we dit nu tegenkomen en niet bij 6 maanden. Nu kunnen we rustig zoeken naar ander en beter...

groetjes!

Ife
15-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1541

nele
17-7-2010
 Meld misbruik28-6-2010 12:00:06

Ife,

Goed gesproken... Inderdaad niet leuk MAAR ja beter nu dan binnen een paar maand. En als ze u er niet goed behandelen (wat ik precies tss de lijnen lees) dan is het beter zo.

Dikke kus

Nele

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik28-6-2010 12:48:20

Hopelijk blijft de datum behouden voor de ringen dan maarja die maken ze toch nog niet meteen eh,en vind je snel een andere locatie.

Goede keuze trouwens, onze ringen komen ook van bij FDO.

Gwen

katty
8-9-2010
 Meld misbruik28-6-2010 13:08:44

Hi Ife,

Ik ben er zeker van dat jullie, met al de plannen die jullie voor de toekomst hebben, iets veel beters gaan vinden !!
Leuk dat je je ringen hebt
tot mails

Katty

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik28-6-2010 15:21:08

Hey Ife

idem hier donderdag de prijs gekregen van de traiteur die zijn menu nogal sterk gekleurd heeft met dure ingredienten waardoor onze voordelige locatie die we wensten te huren ineens superduur bleek te zijn... ik weet niet wat jullie per persoon rekenen voor het menu maar 100 euro alles samen vind ik nu net iets te duur... je kan misschien wel zeggen moet je daarom je droomlocatie laten schieten voor 1 dure traiteur? maar in de zaal wisten ze ons te zeggen dat hij de goedkoopste was van alle traiteurs dus ja... daar gaat mijn droom en de zoektoch naar een zaal waar 165 man in kan, kan weer beginnen. Ik zag het even allemaal niet meer zitten donderdag en heb zelfs nog getwijfeld om het toch te doen maar, toen ik donderdag mijn PC opzette heb ik nog een super locatie gevonden waar een kok ter plaatse is en zelfs met prijslijst online! de enige twijfels die we bij onze vorige locatie hadden waren de trappen , (dansvloer beneden, eetlocatie boven) en die zou nu ineens wegvallen want bij deze zaal is alles beneden.
dus ook een geluk bij ongeluk :) laat ons er het beste van maken we hebben nog wel even tijd ;-)
groetjes
fatimma

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...