Terug naar overzicht
Ife, Goed gesproken... Inderdaad niet leuk MAAR ja beter nu dan binnen een paar maand. En als ze u er niet goed behandelen (wat ik precies tss de lijnen lees) dan is het beter zo. Dikke kus Nele
Hopelijk blijft de datum behouden voor de ringen dan maarja die maken ze toch nog niet meteen eh,en vind je snel een andere locatie. Goede keuze trouwens, onze ringen komen ook van bij FDO. Gwen
Hi Ife, Ik ben er zeker van dat jullie, met al de plannen die jullie voor de toekomst hebben, iets veel beters gaan vinden !! Leuk dat je je ringen hebt tot mails Katty
Hey Ife idem hier donderdag de prijs gekregen van de traiteur die zijn menu nogal sterk gekleurd heeft met dure ingredienten waardoor onze voordelige locatie die we wensten te huren ineens superduur bleek te zijn... ik weet niet wat jullie per persoon rekenen voor het menu maar 100 euro alles samen vind ik nu net iets te duur... je kan misschien wel zeggen moet je daarom je droomlocatie laten schieten voor 1 dure traiteur? maar in de zaal wisten ze ons te zeggen dat hij de goedkoopste was van alle traiteurs dus ja... daar gaat mijn droom en de zoektoch naar een zaal waar 165 man in kan, kan weer beginnen. Ik zag het even allemaal niet meer zitten donderdag en heb zelfs nog getwijfeld om het toch te doen maar, toen ik donderdag mijn PC opzette heb ik nog een super locatie gevonden waar een kok ter plaatse is en zelfs met prijslijst online! de enige twijfels die we bij onze vorige locatie hadden waren de trappen , (dansvloer beneden, eetlocatie boven) en die zou nu ineens wegvallen want bij deze zaal is alles beneden. dus ook een geluk bij ongeluk :) laat ons er het beste van maken we hebben nog wel even tijd ;-) groetjes fatimma