TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
8-7-2006
|
6-2-2006 11:31:19
Hallo,
Trouw jij begin of eind september? Ik moet zeggen het eerste weekend van septemer is het bijna altijd zeeeer mooi weer. Mijn vriend zijn broer is eind september getrouwd en had ook nog mooi weer. Het was mistig 's morgens waardoor ze enorm mooie foto's kunnen trekken hebben met de mist op de achtergrond, wel iets frisser, maar zeker nog niet koud. Kijk naar verleden jaar. Begin oktober hebben we nog schitterende dagen gehad. Ik trouw begin juli en voor hetzelfde is het dan kouder dan op jullie dag. Het weer in België is spijtig genoeg niet echt te voorspellen. Ik zou me dus niet echt zorgen maken en gewoon afwachten. Ik heb voor het zekerste ook een stola bij mijn kleed gekocht voor moest het weer wat tegenvallen. Geeft inderdaad niet zoveel warmte, maar het is toch iets hé.
|
|
16-9-2006
|
6-2-2006 11:55:52
Hey,
Ik trouw op 16 september en heb mijn jurk een tijdje geleden al gekozen. Hij is hook helemaal open bovenaan, ik heb er geen stola bijgenomen omdat dat er niet echt bij paste. Ik denk dat het best wel zal meevallen hoor voor de kou. Vorig jaar was het in september ook heel mooi weer.
Veel succes
Groetjes Karine
|
|
9-9-2006
|
6-2-2006 12:08:47
Hey
Ik trouw ook in september, de 9de, en ik reken er in feite op dat het nog mooi weer is. Meestal is september een hele mooie maand. Mijn kleed is ook redelijk open vanboven (zonder bandjes), en ik heb geen stola. Ik wil mijn kleed niet helemaal bedekken. Als het koud is, dan zal ik maar wat kou lijden. Tenslotte ben je ook niet zo lang buiten hé (toch niet moest het slecht weer zijn)
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
6-5-2006
|
6-2-2006 12:12:48
Ik trouw zelf in mei. Dus waarschijnlijk nog kouder dan in september.
Ik heb ook een open kleed (zoals de meesten denk ik), en ga er ook nog een stola bij kopen.
Niet alleen voor de kou (hij is zo dun dat het waarschijnlijk weinig uitmaakt), maar ook om alles wat meer te bedekken. Vind ik toch beter voor het ceremoniële gedeelte. Het is toch meer gekleed dan. Ik heb zelfs hier op het forum een berichtje zien staan van een bruidje, waarvan de pastoor niet wilde dat ze te bloot in de kerk zou zitten...
|
|
6-5-2006
|
6-2-2006 12:13:45
Oeps, mijn naam vergeten. Echt niet handig dat dat er niet meer op komt...
Groetjes Lindsay
|
|
16-9-2005
|
6-2-2006 12:37:17
hoi
ik ben op 16.09.05 getrouwd en had ook enkel een stola voorzien tegen de kou.'s ochtends miezerde het en nadien hadden we mooi weer, maar je merkt er idd niet zo heel veel van. Voorzie voor de foto's gewoon ook een binnenlocatie - als het pijpenstelen zou regenen ga je sowieso niet buiten blijven hé, of je nu een stola of een vestje aanhebt. En wees gerust, je hebt het die dag warm genoeg ... ;-)
liefs! Gaelle
|
|
|
6-2-2006 12:48:43
hoi,
ik ben getrouwd op 24/09/2005. wij hadden echt mooi weer die dag. van 's morgens 8h00 was het zonnetje daar al. ik heb geen enkel moment koud gehad! we hebben zelfs onze eerste receptie nog buiten kunnen doen. je moet gewoon geluk hebben met het weer. mijn vriendin trouwde in juli en het was net herfstweer.
en door de adrenaline alleen heb je het hééééél erg warm!
groetjes, sophie
|
|
30-9-2005
|
6-2-2006 14:03:07
Wij trouwde 30.09.05, had ook een redelijk bloot kleed en had er gewoon een tule stola over. Heb het op sommige moment iets frisser gehad, maar zoals de meestal zeggen, je blijft niet de ganse dag buiten staan. En als je het toch koud hebt, is je man er dan toch om je wat te verwarmen hé. :o)
|
|
7-9-2008
|
6-2-2006 14:39:53
ik trouw de 8ste september en ik hoop dat het een mooie dag word want ik heb niets bij gekocht voor als het koud zou zijn en tis ook niet voor lang hé dat je buiten bent dus ik maak mij daar geen zorgen over
groetjes
|
|
Katrien
26-8-2009
|
6-2-2006 18:20:55
Ik trouw op 30 september, ik heb ook een redelijk "bloot" kleed bovenaan, en ik heb geen stola genomen. Ik maak me de'r geen zorgen over, denk trouwens dat je wel met andere dingen bezig bent die dag. En anders kan je ook altijd in de auto een jasje of dekentje leggen voor onderweg, of tussen de foto's???
groetjes Katrien
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
6-2-2006 19:17:04
Hey,
In september kan je zowel heel mooi als heel slecht weer hebben. Vorig jaar in september zijn wij een week (3de week van september) weggeweest naar het Heuvelland. Heel de week schitterend weer. We waren zelfs verbrand. En de rest van september heeft het niks anders gedaan dan geregend.
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
6-2-2006 19:17:36
Oeps, naam vergeten.
Gerlinde
|
|
Debra
11-8-2006
|
6-2-2006 19:19:06
Hoi,
Ik denk dat september één van de mooiste maanden is qua weer. Het is alleszins een goed idee geweest van een stola te bestellen, je weet maar nooit. Natuurlijk kan je dit niet met zekerheid zeggen hé because this is Belgium!
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
kathleen
3-12-2005
|
6-2-2006 21:20:20
Hey Lieve,
wij zijn vorig jaar op 3/12 getrouwd, in de winter dus en ook mijn kleed had een open rug en was zonder mouwen. Ook ik had enkel een stola.
Maar ik heb eigenlijk geen moment kou gehad. Bij ons straalde een miezerig zonnetje en voor de rest heb je die dag wel wat anders te doen dan aan de kou te denken. Al die mooie momenten, de mensen die je komen feliciteren en natuurlijk de adrenaline .... geloof deze "ervaringsdeskundige" maar :o) .... je zal geen kou hebben
groetje Kathleen
|
|
valérie
|
7-2-2006 11:48:32
Hallo,
Ik trouw op 9 september en heb ook een bustier Misschien dat ik nog een stola ga voorzien maar tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan Maar ik reken er gewoon op dat het die dag super gaat zijn en dat we geen kou zullen hebben !
groetjes, Valérie 09.09.2006
|
|
An
22-9-2006
|
8-2-2006 11:19:41
Hallo,
Ik trouw op 22/09/06. Ook ik heb, net zoals bijna iedereen hier, een kleed dat bovenaan open is. Ik heb geen stola gekocht, en denk ook niet dat ik dat ga doen. Héél misschien een vestje of zo, maar daar ben ik ook nog niet zeker van. Gewoon hopen dat het goed weer gaat zijn.
Groetjes, An
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
8-2-2006 12:30:21
Hallo
Wij zijn op 09/09/05 getrouwd. en hadden echt heel veel geluk met het weer.
ik zou me niet te veel druk maken over je stola. ik had dat niet, en heb het absoluut niet nodig gehad.
het is natuurlijk af te wachten he.
Wanneer trouw je precies? begin of eind september?
Groetjes Vanessa
|
|
Sophie
10-9-2005
|
8-2-2006 19:10:55
Hallo,
Wij zijn op 10/09/05 getrouwd en we hadden schitterend weer ! De dag ervoor goot het wel enorm, dus ik had wel wat schrik maar koudwas het helemaal niet. Ik denk zelfs dat september de ideale maand is om te trouwen aangezien juli of augustus wel eens vaker snikheet. En ik kan u verzekeren dat ik al gezweet heb in september. Je moet ook denken: je bent die dag al wat opgejaagd dan heb je het zowiezo warmer.
Groetjes
Sophie
|
|
Lieve
1-9-2006
|
9-2-2006 10:19:58
Hey,
bedankt dames. Wij trouwen op 1 september, maar ik ben een echte koukleum, dus ik hoop dat het echt zo is dat je het die dag al warmer hebt van de emoties.
En van mij mag het gerust prachtig weer zijn, maar ik denk dat iedereen dat wel wil op zo'n dag (behalve mijn verloofde, die hoopt dat het frisjes is, met zijn kostuum...)
Groetjes, Lieve
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
9-2-2006 14:29:23
Op 1 september zal je wel geluk hebben. allez, dat weet je natuurlijk niet.
Sophie: van waar ben jij? Wij zijn de dag voor u getrouwd en bij ons was het schitterend weer! geen spatje regen gezien hoor.
Groetjes Vanessa
|
|
Annabelle
3-5-2008
|
15-3-2006 9:46:11
Hallo,
wij trouwen ook op 09/09/2006 September is meestal toch een warme maand. Ook een collega van mij vertelde dat zij elk jaar hun huwelijksverjaardag (11 september) ergens gaan eten en bijna altijd buiten kunnen zitten! Begin van het schooljaar is het meestal toch goed weer? Mijn topje is ook heel erg open, maar we hebben er vertrouwen in dat het goed weer zal zijn.
Veel succes alvast!
Annabelle 09/09/2006
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|