TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carmen
6-8-2010
|
29-6-2010 9:08:37
Kan je dan geen goedkopere traiteur vinden? Op zich zijn er die toch in verschillende prijscategorieën? Want op zich, als de prijs van de zaal heel goed meevalt en het is eeeecht je droomzaal...dan zou ik wat inbinden op het eten!
|
|
inge
15-4-2011
|
30-6-2010 22:26:22
Zou ik ook doen! Serveer een breughelmaaltijd ofzo, een gang minder... En anders: denk eens aan een parochiezaal? Hier in de buurt is er eentje die 150 euro kost. met wat mooie versiering lukt dat wel... Maar jij moet kiezen he, liever een chique zaal, liever chiquer eten?
|
|
fatimma
18-6-2011
|
1-7-2010 13:02:50
Hoi dames
Bedankt voor het antwoord
Een parochiezaal? euh nee niet echt mijn ding de zaal waar wij nu naartoe gaan is een oude boerderij is ingericht om huwlijksfeesten te geven (hof van de Putte in Brakel), dus heeft discobar en tafelnappen, stoelhoezen noem maar op en daar moet ik met niets van de versiering aantrekken ook
Inbinden op het eten, inderdaad, want het was nogal een luxu-euze menu met dingen erop die ik zelf niet kende...
Heb ondertussen mijn prijsofferte nog eens onder de loep genomen nadat ik een nieuw voorstel van de traiteur gekregen had en euh met schaamrood moet ik zeggen khad me misrekend in de kosten van de zaal misrekend in ons nadeel dan want uiteindelijk is het wel 10euro per persoon goedkoper (ik telde de forfait voor de dranken er 2 keer bij, eens bij de onkosten + nog es bij dranken appart)
resultaat Wij gaan ervoor :D !!!!!!! een goedkoper menuvoorstel gekregen + 10 euro misrekend :D 'tis uiteindelijk een van de goedkoopste zalen super hé
groetjes
Fatimma
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
1-7-2010 13:28:17
Wij betalen 78 euro/persoon alles inbegrepen (eten en drank) tot 8u 's morgens in een zaal waar alles voor ons in orde wordt gebracht... Ik dacht toch altijd dat het met traiteur apart in een zaal goedkoper zou uitvallen, maar blijkbaar niet...
|
|
fatimma
18-6-2011
|
5-7-2010 13:09:18
Ik heb het snel even uitgerekend per persoon (en nu zonder fouten in mijn formules ;-) )
Wij komen alles erop en eraan aan 74 euro per persoon en dit is met een BBQ formule (voorgerecht en hoofdgerechtbuffet) + receptie van 1u15 + dessertbuffet het is dan nog niet eens de goedkoopste formule, in deze zitten 4 soorten of 5 soorten meer vlees als we een goedkopere genomen hadden kwam ons feest op 69 euro per persoon (en dan is het wel geen BBQ met spek en sosissen eh ;-) , maar met scampi's papillote van zonnevis, mosseltjes in looksaus, fazant, enz...)
Dus de 74 euro past volledig in ons budget want alle feestzalen waar we gingen kwam de prijs rond de 79 eur à 80 eur per persoon en dit was ook het budget wat we vooropgesteld hadden ongeveer hé :)
groetjes
Fatimma
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|