TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
4-9-2010
|
29-6-2010 9:26:56
Als je het budget ervoor hebt, kan je eventueel nog gaan kijken in een outlet?
|
|
evy
1-3-2009
|
29-6-2010 9:28:30
Nee hoor, ben er zeker van dat ze je in sommige winkels nog kunnen helpen!
Bij Aselin in Heusden heb ik geweten dat er een bruidje 3 dagen voor het huwelijk binnenstapte en zij had haar kleed! Dit zijn uiteraard extreme situaties.
Denk dat je, als je een kleed kiest dat beschikbaar is in de winkel zelf, geen probleem mag ondervinden. Uiteraard ligt dit ook een beetje aan de goodwill van de winkel.
Als het je droom is, misschien toch ergens eens informeren of er een mogelijkheid is?
|
|
frida
6-2-2010
|
29-6-2010 9:33:34
hey, mocht je het geld hebben dan zou ik toch eens gaan kijken hoor!!!!
|
|
Carmen
6-8-2010
|
29-6-2010 9:44:33
Zijn er geen bruidssolden? :-) Ik weet dat die zaak Konings in Nederland een tijd terug wel uitverkoop had maar ik weet niet of dit nog bezig is? Ze zullen stilletjesaan toch ook de collectie van nu buiten gaan werken tegen de nieuwe collectie zou ik zo denken?
|
|
marijke
30-10-2010
|
29-6-2010 9:51:29
In Mechelen, bij Maxim's Couture, hebben ze de pasmodellen van vorig jaar staan: -50 %!!
zeker de moeite om daar eens te gaan kijken.
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
29-6-2010 10:19:31
Als je er spijt van hebt, dan moet je zéker eens een outlet of uitverkoop proberen! Dan heb je je kleedje dezelfde dag nog! 't Zou zonde zijn dat je de enige dag dat je ooit een trouwkleed kan dragen, 't niet doet he ;)
|
|
Marissa
24-7-2010
|
29-6-2010 10:25:46
Hey,
Maak u geen zorgen! Een kleed kan je écht wel vinden hoor !
Het lijkt misschien mission impossible maar gewoon, verstand op nul en ervoor gaan meid !
Je trouwt maar één keer en je kan het niet meer overdoen!
Het zou zo erg zijn moest je'r nadien spijt van hebben.
Doe maar effe zot en YOU GO GIRL !!!
ps: dan heb je later nog een grappig verhaal te vertellen aan de kids :)
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
29-6-2010 10:29:41
Doen doen doen!! Alleszins toch eens gaan kijken! ;-) Daarmee verlies je niks he...
|
|
fatimma
18-6-2011
|
29-6-2010 10:42:52
couture annie in gent blijkt ook goed te zijn in zo'n situaties
Ik had de mevrouw zelf aan de lijn en vroeg wanneer ik ongeveer mijn bruidsjurk moest kiezen die zei , oh zei ze wat ik binnen hangen heb kan ik vermaken op een dag of 2 uiteraard voor bestellingen duurt het 6 a 8 weken bij alle merken die ik heb, maar aangezien ik alle verstellingen zelf doe kan je een week op voorhand je jurk nog komen kiezen! ik heb hier onlangs een bruidje gehad die 3 weken vr de trouw kwam kiezen een week later is ze haar jurk komen ophalen met verstellingen bij :) dus 31 dagen moet zeker te doen zijn he :D
trouwens kies voor een bustier daar mag wat speling op zitten ;)
Piere Yves outlet zou ook goed zijn das in Deinze dacht ik
groetjes en hou ons op de hoogte
Fatimma
|
|
Nancy
31-7-2010
|
29-6-2010 11:03:57
Hey,
Ik zou zeker ook niet twijfelen en toch nog op zoek gaan naar een kleed in een outlet verkoop ofzo se! Want wat zo'n kleed met jou doet is toch magisch. Ik trouw op 31 juli en ik kijk er ontzettend naar uit! Veel geluk en hopelijk vind je nog een kleed, niet opgeven maar ga voor jouw gevoel en jouw droom!
groetjes nancy
|
|
Eline
31-7-2010
|
29-6-2010 11:51:14
Oke dankuwel voor alle reacties.
Groetjes
|
|
sarah
14-8-2010
|
29-6-2010 14:08:09
hey,
Ik heb een andere mening dan de rest precies :)
Ik heb ook gewoon een kleedje. Wel met n sluier (omdat dat mij meer bruid maakt)
Ik trouw 14 augustus en twijfel dus nog steeds. De mensen die mee mijn kleedje gaan kopen zijn (mama en beste vriendin) overtuigen mij telkens weer dat dit echt iets voor mij is. Als ik de blik in ogen zie, gaan mijn twijfels weer volledig weg.
Ik ken het gevoel: je doet dit maar één keer en had ik niet beter een echte trouwjurk gekozen.
Ik ben ooit gevallen voor mijn jurkje en was toen zo overtuigd dat ik gewoon aan dat gevoel moet blijven denken en mij niet ga bedenken :)
Als je natuurlijk echt niet meer gelukkig bent, kan je best op zoek naar iets anders, want je trouwt (meestal) idd maar één keer.
Veel sterkte en niet te veel twijfelen!
|
|
Tineke
31-7-2010
|
29-6-2010 14:52:37
Hey,
Ik zou net hetzelfde voelen als jij! Maar nu zou ik niet twijfelen en er voor gaan, de auto inspringen en aan een leuke zoektocht beginnen. Het is zeker mogelijk om op een maand tijd een kleed te vinden. Ik had zelf ook al eens rondgevraagd.
Ze kunnen zelfs een kleed uit een collectie bestellen en vragen er spoed achter te zetten.
Dan vragen ze daarvoor wel iets meer...
Maar ook in outlets kan je idd terecht en pasmodellen kun je ook vinden.
Je bent normaal maar één keer de bruid...
Ik sta niet zo graag in the picture, in het begin had ik enorm veel twijfels over mijn trouwjurk maar ik begin me nu meer en meer beter te voelen en ben blij dat ik dat kleed uiteindelijk toch heb gekozen.
Je verliest niets met eens een kleed te gaan passen. Je zal op dat moment wel voelen of het iets voor jou is of niet. Pas dan zal je een beslissing kunnen nemen.
Laat ons weten wat het is geworden ;-)
Grtjs
|
|
vanessa
4-9-2010
|
29-6-2010 17:37:12
hey,
zeg van mij is het juist het ongekeerde van u, hihihi
ik ben heel hard aant twijfelen of dat ik wel zou trouwen in een trouwjurk omdat wij nu al 2 kindjes hebben en al 9 jaar samen zijn , en dan denk ik ''is die trouwjurk dan wel nodig, ik had de mijne dus graag verkocht, en dan met deze centjes mij iets mee gewoons zou kleden!!
Moest je geinteresseert zijn, je mag het altijd ne keer komen passen, tis van het merk pronovias, ik kan je eventueel wat foto's doormailen, vanessa .kints@telenet.ne
groetjes vanessa
|
|
vanessa
4-9-2010
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|