Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!

29-6-2010 10:08:16
That's it, de feestzaal ligt vast! Het is Salons Van Dijck geworden in Mechelen. Het was de eerste zaal waar we ons allebei goed bij voelden en we ons feest al zagen vieren ;-)
So what's next..?? Kunnen we nu een 6-tal maanden op ons gemak zitten, of moeten er nog zaken nu al geregeld worden?

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 583

julie
28-5-2011
 Meld misbruik29-6-2010 10:59:49

Hey Tinneke,

Aangezien je in een toch wel populaire periode trouwt zou ik toch aanraden om al uit te kijken naar fotograaf en ceremoniemeester.
De kerk kan je eventueel ook al reserveren.

Zodoende ben je zeker van je stuk en moet je je planning binnen enkele maanden niet nodeloos omgooien omdat de kerk bezet is.

Allé dit is mijn idee hé, maar misschien ben ik met alles wat te vroeg bezig! :-)
Ik trouw een weekje of 2 voor jou en dit is wat ik al heb vastliggen:

- zaal
- Dj
- ceremoniemeester
- fotograaf
- vervoer
- ringen
- kerk
- en al bezig met een eerste versie van het misboekje (ik weet het, het is overdreven ...
- zang voor tijdens de mis en de receptie

Ik heb als hulpmiddel een exelbestand die aan de hand van de trouwdatum automatisch de to-do lijst aanvult! Super handig. Ik heb hem via een zekere Friedl die hem op dit forum heeft geplaatst!

Moet je eens opzoeken!

Maar de zaal is uiteraard het belangrijkste! Pas dan kan je zeggen dat de trouwdatum definitief vast ligt! :-)
groetjes,
Julie

Pieter
21-8-2010
 Meld misbruik29-6-2010 12:00:17

Dag Julie en Tinneke,

Ik ben toch ook niet blijven stilzitten. Ben ook direct begonnen, eerst met een fotograaf te zoeken (tip: Fotografie Luna uit Antwerpen; laat je niet afschrikken van de afstand, wij komen van de omgeving van Gent) en dan een priester en een kerk, DJ (bij ons 2-friends ook uit Antwerpen, heel leuke jongens!).

Geen tijd om stil te zitten hoor, dan moet je je op het einde niet teveel haasten.

Groetjes

Tineke

Yves

Meld misbruik29-6-2010 12:16:09

Beste Julie,

De eerste huwelijken worden reeds geboekt voor de vakantieperiode volgend jaar.

Mocht je interesse hebben (bekijk gerust eerst wat prentjes) dan verneem
ik het graag.

Zelf ben ik beroepsfotograaf en hanteer mooie eerlijke prijzen.
Weerde (Zemst) is mijn uitvalsbasis, dus op 2 min. van de feestzaal.

Indien ik een mailtje ontvang, zal ik onmiddellijk een prijsofferte opsturen
...en je zal versteld staan.

Vriendelijke groeten,
Yves

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik29-6-2010 14:20:06

Yves,

Wat zijn zoal de prijzen voor een fotograaf en heb waar kunnen we je werk eens zien?

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik29-6-2010 14:22:11

Merci voor de info! Ik heb eigenlijk ook al veel zin om te beginnen. Wat gedaan is, is idd gedaan, en hoe sneller je ermee begint, hoe meer inspiratie, neen? Blij om te horen dat ik niet de enige ben... vond me wat onnozel ;-)
Maar heb zo geen idee wat goede prijzen zijn en waar ik allemaal op moet letten ;-s Waar vindt je zulke info?

inge
15-4-2011
 Meld misbruik30-6-2010 22:23:27

De boekjes en dit forum! Bruid, Loving you... aanschaffen, hier heel veel komen lezen en voila :)
Ik trouw ook in die zaal trouwens, prachtig he!
Ik trouw in april en heb al zaal, kerk, gemeentehuis en vaag de DJ.
Voor de rest mij nog niet zo druk gemaakt. Wel al een paar ideetjes opgedaan en rondgesnuffeld, maar voor je't weet is de fun eraf omdat je er te veel te lang over piekert he. In het begin sliep ik soms niet goed omdat ik nu al stresste over stomme futiliteiten. Nu heb ik het wat 'losgelaten' en gaat het beter.

Doe het dus op je eigen tempo, enkel de kerk en het gemeentehuis vastleggen.
Indien je Mechelen kiest: opletten, wordt daar vaak een ketting van de ene na de andere, dus als je een uur specifiek wil, nu al gaan vragen...

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik1-7-2010 8:37:20

Dag Inge,

Het is idd een mooie zaal! Maar niet goedkoop... Kies jij voor de dj van de zaal, of is het goedkoper een andere te nemen? Kies jij voor een extra aankleding? Zijn wat aan het twijfelen... Beetje verschoten dat de prijzen exclusief btw zijn ;-s Weet jij of de dranken ook in de prijzen van de menu's zitten?

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik1-7-2010 8:38:29

Dag Julie,

Ik vind die excell file niet direct. Waar kan ik hem nog vinden?

Groetjes,

Tinneke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...