Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog altijd geen 1e pasbeurt

29-6-2010 11:18:05

Vandaag nog maar eens gebeld naar de winkel voor mijn kleedje (Bruidsparadijs-Merksem).
Toen ik het ging bestellen op 13 maart zeiden ze mij dat je bij dat merk (Talyna Lynn) een levertijd van 3 maanden mocht rekenen maar dat ze 4 maanden namen om "veilig" te zijn. De eerste pasbeurt zou dan 6à8 weken voor de trouwdatum zijn.

Ondertussen zijn we 38 (!!) dagen voor mijn trouw en nog steeds kunnen ze mij niet zeggen wanneer mijn kleedje gaat binnenkomen! Steeds een vage uitleg van "we zullen wel bellen" en "mijn collega die de bestellingen doet gaat binnekort op verlof en ze zou zorgen dat alle kleedjes binnen zouden zijn tegen dat ze vertrekt".

IK WORD ER ZOT VAN !!

Het probleem is ook dat ik aan de jurk die ik destijds gepast heb vanalles veranderd heb (kleur rok en halslijn van de top enzo) en dus héééééél nieuwsgierig ben naar het eindresultaat en ik heb uiteraard heel veel schrik dat ze iets verkeerd gaan genoteerd hebben en dat het toch niet helemaal naar mijn goesting zal zijn.....

Het zorgt voor de nodige stress

groetjes,
ilse

ilse
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 639

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik29-6-2010 11:34:02

Nog geen paniek... Maar ik zou wel der blijven achterzitten... Daar geef ik je gelijk.
Maar ik kan ook maar een eerste keer passen op 20 augustus terwijl het al van 1 december is besteld. Het is indd ondragelijk dat je geen datum hebt. Maar ze konden mij dit pas vorige week bevestigen. Toen pas had het bedrijf uit Spanje hun kunnen bevestigen dat het op 16/08 vertrok in barcelona... Natuurlijk zit jij al wat dichter tegen je datum aan...

Nog veel succes, maar niet stressen....

astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 11:40:49

Hej Ilse,

Probeer vooral kalm te blijven. en de winkel blijven lastig vallen
bij mijn aankoop heb ik direct een pasdatum doorgekregen, dus als ze weten wanneer het kleedje zal geleverd worden moet dit toch mogelijk zijn.

Als je tegen dit weekend niets gehoord hebt spring gewoon eens binnen in de winkel. Het is voor hen moeilijker om 'excuses' te geven als je voor hun neus staat :-)

veel succes nog
groeten
eva

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 11:41:19

Ik had in zelfde (Bruidsparadijs) mijn kleed gekocht, als ik jou was, zou'k me echt niet ongerust maken. Het is gewoon 'n drukke tijd waarbij ze de deadlines respecteren. Ik had ook maar 11 juni mijn eerste pas, das dus...6 weken op voorhand, tweede pas heb ik 13 juli en als 't dan nog nodig was, zou'k nog 'n tussentijdse pas hebben waarbij alles in orde zou moeten zijn.
Die naaister voor retouches weet echt heel goed waar ze mee bezig is, dat merk je hard, dus zeker nog niet panikeren!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik29-6-2010 11:52:30

Ik vind het vooral lastig dat ze mij zelfs nog geen datum voor de eerste pas laten vastleggen (dat zou handig zijn omdat ik ook eventueel verlof op het werk ervoor moet nemen). Ze doen dit naar eigen zeggen omdat ze de exacte leverdatum niet kennen en dus zo'n afspraken niet willen afzeggen enzo (en vorige keer deden ze er nog een uitleg over aswolken en afgelaste vluchten bij maar mijn kleedje wordt in België gemaakt dus transport per vliegtuig zal nie nodig zijn )
Ze bellen je pas voor een afspraak voor de 1e pas als het kleed effectief bij hun binnen is.

Voel mij een echte bridezilla owv de stress en het altijd moeten bellen voor mijn kleedje Ik snap dat het voor de winkel lastig is als ik altijd kom "zagen" maar uiteraard is dat kleedje héél belangrijk voor mij....

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik29-6-2010 13:33:02

Hier hetzelfde... Mijn kleedje is eind september (!!) besteld en had normaal een levertijd van 7 maanden. Dat zou dus eind april moeten geweest zijn. Ik heb ondertussen ook al een aantal keer gebeld en ik krijg ook altijd te horen dat ze mij wel zullen bellen als het binnen is. Ook ik heb uitvluchten gehoord ivm die vulkaan! In eerste instantie was het uitgesteld naar 15/06, ondertussen is het nog eens uitgesteld naar 30/06. Ze heeft dus nog een dag tijd, anders hang ik morgen weer aan de telefoon. Ik vind het ook ambetant dat ik geen datum voor een 1ste pas vastkrijg! Ikzelf heb nu wel 2 maanden vakantie, maar ik wil graag mijn getuige meenemen en die vertrekt volgende week op vakantie. De kans zit er dus dik in dat ze er niet bij zal kunnen zijn :-( tja, ik vrees dat zowel jij als ik nog even geduld zal moeten hebben... Maar dat je ongerust bent, kan ik volkomen begrijpen! Succes nog!!!

inge
21-8-2010
 Meld misbruik29-6-2010 14:24:03

Hoi,
Hier ook ongeveer hetzelfde.
Mijn trouwjurk is besteld in okt vorig jaar en ik kan op 31/07 voor de eerste keer mijn kleed gaan passen terwijl trouwdatum 21/08 is....
Heb ook wel wat zenuwen, maar ze hebben mij beloofd dat alles in orde komt.
geloof hun ook wel, ze zullen al wel genoeg ervaring hebben hé....
Nog even geduld.....

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik30-6-2010 7:57:03

Je datum van bestelling doet er echt niet toe... ze kijken alleen naar jouw trouwdatum inzake de pasafspraken.. wat logisch is...

Als er te veel tijd tussen zou zitten, kan er nog zoveel gebeuren, zwangerschap, wat kilootjes bij, of juist door stress heel veel kilo's kwijt.
Mijn kleed is pas eind januari besteld dit jaar, dus snel bellen ze jou wel ivm pasafspraak. Derachteraan zitten kan nooit veel kwaad natuurlijk, maar je druk in maken, helpt niet. Ze hebben 'n goede service af te leveren, hun reputatie behouden. Kunnen zich niet permitteren dat jan en alleman slecht spreekt of met 'n gordijn rondloopt, want dan zijn ze binnen kortste keren failliet...

sandra
19-12-2010
 Meld misbruik2-7-2010 23:02:22

Hoi Ilse ,

Ik zou niet te snel panikeren ( nouja , makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk )
Ik zat ooit ongeveer in hetzelfde schuitje.
Mijn huwelijk was op 19-12-2009 , mijn kleedje besteld midden augustus .
Mijn eerste pas zou plaats vinden ergens begin november .. daar kwam niks van in huis .
probleem was dat mijn kleedje nog niet binnen was , na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en ze me steeds wisten te vertellen dat ze zelf ook op de jurk aan het wachten waren , sloeg ook bij mij de paniek hevig toe ! Uiteindelijk werd mijn jurk pas 3 dagen voor mijn huwelijk geleverd , woensdags kwam het binnen , in de namiddag gaan passen ,donderdags mocht ik terug gaan en zouden ze smorgens mijn jurkje wat inleggen, tegen de middag kon ik het eindelijk mee naar huis nemen !
Het gebeurd wel vaker dat de levertijd overschreden word , jammer genoeg . toekomstige bruidjes hebben al stress genoeg
Mijn bruidsjurk kwam niet van het bruidsparadijs maar van la Sposa in roeselare .
Ik denk dat geen enkele bruidswinkel zich zo'n blunder kan permiteren door het te laat of zelfs niet leveren van een bruidsjurk !
kzou zeggen ... geen paniek meid , komt wel in orde !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info