Terug naar overzicht
Liesbeth, Vond je die trouwjurk in het begin niet mooi? Het is een grote dag en je wil dat alles perfect is. En misschien twijfel je nu een beetje? Het belangrijkste is dat je gaat trouwen en voor de rest maak je er het beste van. En als je echt een andere jurk wil dan ga je ervoor. veel sterkte
oei, dat is minder! ik neem aan dat je het ondertussen mee naar huis hebt genomen? anders eens passen en jouw mama, zus, een goede vriendin eerlijk naar hun mening vragen??? Ooit was je er toch wel verliefd op?? groetjes!
anders moet je ergens eens je neus gaan opsteken tussen suitekledij? Meestal hebben ze daar korte modellen in en mssn kunnen deze een stuk vlugger geleverd worden?
Bij Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem of Sint-Denijs-Westrem hebben ze ook mooie kleedjes. Als je bij de langere modellen kijkt dan vindt je soms 'trouwjurken'. Het is een winkel aan outletprijzen dus echt niet duur. Je kan ze terug vinden via google. Succes ermee! x
Hey, Ik had in het begin twijfels over mijn trouwjurk. Ik had mijn moeder en schoonmoeder meegenomen. Ik ben met iets totaal anders buitengekomen dan dat ik aanvankelijk wou. Met alles erop en eraan wat ik niet wou! Maar de moeders waren zou enthousiast. Ik had me door hen laten leiden. Nu ben ik echter wel blij dat ik dat kleedje toch heb gekozen. Ook al wou ik totaal iets anders. Ik heb nog al eens gehoord dat er meisjes op het laatste moment beginnen te twijfelen. Dat zou normaal zijn. Dat kan ik ook goed geloven. De zenuwen beginnen al eens de kop op te steken, de dagen tellen af, je wil dat alles goed is. Als je het kleed in het begin graag zag en je er goed in voelde zal je op de dag zelf ook stralen. Het is waarschijnlijk gewoon de onzekerheid die wat begint te knagen... In elk geval dat hoop ik toch... Zoniet hoop ik dat je nog een oplossing kan vinden. Veel succes