Terug naar overzicht
Wij trouwen een weekje later. Sinds zaterdag hebben we onze ringen en het misboekje in orde gebracht. Maar we moeten nog wel wat doen. Mijn ventje heeft wel al een kostuum, maar geen hemd en/of das. We moeten ons eens bezighouden met de tafelverdeling. vervoer regelen, zelfs nog een paar uitnodigingen rond doen. :-) Dus s'nachts schiet ik soms eens in paniek wakker, maar ik ga ervan uit dat alles in orde komt. :-) Veel succes nog en we zullen er nog maar van genieten. :-)
Hallo, wij trouwen ook op 17/07/2010! Het meeste is al geregeld maar ben nu nog bezig met de misboekjes te binden en met de tafelschikking. Ook moet ik nog ons tafelthema uitwerken en kado's zoeken voor onze getuigen. Ook mijn schoenen moeten nog worden ingelopen. Op 15 juli kan ik pas gaan voor mijn laatste pas. Hopelijk is het allemaal in orde dan. Wat moet jij nog allemaal doen? Groetjes Keshia.
hey,wij trouwen voor de wet de 17de juli en de 24ste voor de kerk en dan doe ik eigenlijk pas mijn kleedje aan en mijn ventje dan zijn kostuum!grtjs jessie
Hey KeshiaHier ongeveer op hetzelfde schema als bij jullie... Ben nu bezig met de rest van mij decoratie te voorzien, omdat we de zaal volledig zelf aankleden en versieren. Misboekjes moeten morgen binnen voor al die kopies, en ze worden daar ook samengestoken... En mijn schoenen loop ik in vanaf morgen :-)Veel plezier!
Hey! Hier ook nog 17 dagen ...... spannend!!! Ik ben vooral bezig de versiering van de feesttent , het maken van de bedankjes voor de gasten. We moeten wel zeer dringend eens gaan beslissen hoe we alles in het gemeentehuis gaan aanpakken en de muziek voor in het gemeentehuis op een cd'tje zetten. Groetjes, Jolien
hier nog eentje wiens teller op 17 staat. Eigenlijk denk ik er nog niet erg veel aan. Morgen zal het aftellen en stressen beginnen. Dan is het einde van het schooljaar geweest en is alle stress hiervan afgelopen... Heb nog net een nieuwe klas gekregen, proclamatie, klas poetsen, etc.... Dus vanaf morgen is het echt nog wel serieus verder werken aan de planning/voorbereiding. Er moet toch nog wel wat gebeuren, dus... het zal er invliegen worden. Veel plezier jullie in alle geval !!! Vicky - Thomas
hier nog eentje wiens teller op 17 staat.
Wij ook die dag! Hier ook al wat zenuwen hoor! Straks komt de paster nog eens om alles te bespreken. To do: - misboekjes printen en inbinden - snoepzakjes maken (wel alles in huis al) - iemand vragen om vr kindjes te kijken over de middag (eten en middagdutje laten doen) - bruidsboeket en altaarstuk reserveren (vriend doet dat) - eens nr kerk gaan om te zien of cd werkt - zaterdag 2de en waarsch laatste pas - donderdag proef make-up - gemeentehuis verwittigen met aantal mensen we gaan zijn - menus afdrukken ... Veel hé precies als je dat zo ziet staan.....
Ook hier nog 17 dagen op de teller! mijn to do lijstje: - zaterdag naar de kapper voor proefkapsel - volgende week voor proefmake-up - bloeket en bloemen voor de tafels moeten nog besteld worden - tafelschikking moet nog gebeuren + naamkaartjes - volgende week nog eens kleedje passen - zaal, fotograaf, vervoer en animatie nog eens contacteren om te zien of alles ok is en ik denk dat het alles is... Is het gebruikelijk dat jullie de genodigden iets geven?
Hier ook nog 17 daagjes, en ja hoor de vlindertjes beginnen te komen. Wel enkel als ik er begin aan te denken. Mijn to do lijstje: - ringen afhalen - menus's, misboekjes en gastenboek afhalen - bedankjes afhalen - mijn bruidschoenen inlopen - bloemen regelen (tante en mama doen dit, maar moeten nog bloemen halen en stukjes maken dan) - laatste besprekingen zaal - tafelschikking afwerken, is bijna af! - generale repetitie kerk - vandaag afspraak met DJ Het komt dichtbij, maar het zijn nog kleine prullen die we moeten regelen.