Terug naar overzicht
Hier kan je die vinden die wij aangemaakt hebben. http://annunaki.nl/trouwen/tools/wat-je-te-doen-staat-de-checklist/ Kan verlovingsdatum invullen en trouwdatum, dan gaat die in groen kleuren wat je afvinkt, in 't oranje/rood waarop je "achterloopt". Succes ermee...
Ik heb een excelbestand met een to-do list voor mezelf gemaakt. Daar stonden dan ook de kosten op, de hoeveelheid, het budget, de voorschotten, deadline van betalingen, en natuurlijk of het al dan niet in orde is. Als je er een jaar mee bezig bent, geraakt dat lijstje echt wel volledig ;) Ik vind dat elke lijst afhankelijk is van het koppel. Geen enkele trouw is hetzelfde. Ik was dan bijna ook niets met lijstjes vanop het internet. Groetjes, Laura
@Laura, moet ik je gelijk in geven, wij hebben alles maar gecentraliseerd in 'n Excel, want kreeg er ineens zoveel bestandjes! :) Voor uitgenodigde gasten, bijhouden bevestigingen/annulaties, raming budget, werkelijke uitgaven, betaalde voorschotten, dagplanning, To Do's, ... 'n punthoofd krijg ik er van! ;)