Terug naar overzicht
Beste naamgenootje, Wij trouwen ook op vrijdag 27 augustus. Volgende zaken moeten nog geregeld worden:- misboekje maken- bruidsboeket kiezen en bestellen- iets voorzien om de mensen te bedanken (kaartje/foto/een kleinigheid/ ...)- proefkapsel + make-up- menu vastleggen bij onze feestzaal- menu-kaarten maken- ....Verder nog een heleboel kleinigheden zoals tafelindeling, naar de pastoor bellen om afspraken te maken, versiering kerk, .... en waarschijnlijk nog veel meer! Geniet nog van de voorbereidingen!
wij trouwen 28 augustus en moeten nog hetzelfde doen als Sara. :) Enkel moet mijn ventje nog zijn kostuum halen ook :)
Wij ook! Bij ons gaan de uitnodigingen deze week de deur uit, zaterdag ga ik met de bruidskindjes kleertjes kopen en laurierboompjes bestellen. Wat moeten we daarna nog doen: - snoepzakjes kindjes ad kerk - thema tafels + tafelindeling, maar dat kunnen we pas doen zodra we weten wie er komt - 14/8 2de pas kleed - menukaarten maken - proefkapsel en make-up - bruidsboeket bestellen - misboekje laten drukken (is zo goed als af en goedgekeurd door priester) - samenzitten met DJ Naast nog een heleboel details is dit zowat het belangrijkste. Valt nog goed mee, begint wel dichterbij te komen hé, soms toch wat stressaanvalletjes!
Wij trouwen 28/08 dit moeten wij nog doen: Tafelindeling 2de pas kleed menu's drukken samenzitten dj notaris voor huwelijkscontract cadeau ouders voor de rest is alles zo goed als geregeld.... Het begint echt dichterbij te komen hé!!!
Hallo bruidjes, Bedankt voor jullie reacties.Fijn om te zien dat iedereen ongeveer op hetzelfde 'niveau' zit. Wij moeten nog het volgende doen:- Menu's drukken- Bruidsboeket - Tafel thema's en indeling- Tafeldecoratie zoeken- Huwelijkscontract bij notaris- Verzoeklijstje voor DJ- Aanpassingen kostuum van mijn toekomstige- 14/08 2de pas kleed - Proefkapsel en make-up ....met andere woorden: nog heel wat kleine en grote details :) Geniet nog van de voorbereiding meisjes!
wij trouwen ook 27 augustus we moeten het volgende nog regelen huwelijkscontract bij notaris bruidsboeket kiezen en bestellen schoenen bruidskindjes kado'tjes kindjes aan gemeentehuis vervoer definitieve menu vastleggen volgende week heb ik samen met men dochtertje onze eerste pas van ons trouwkleed, SPANNEND!!! groetjes daniella