TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Prisca
15-5-2010
|
29-6-2010 21:46:53
Ik weet niet wat je best zou doen. Ik had ook een sleep die na het omhoog steken nog op de grond kwam en daarom heb ik eigenlijk mijn sleep met de "danslus" rond mijn vinger gehangen. (we hadden namelijk ook danslessen gevolgd dus het moest ook perfect zijn)
Verder klopt het wel dat de bustier niet te vast mag zitten want anders krijg je inderdaad van die kussentjes... maar het is moeilijk te beoordelen als je het niet ziet natuurlijk.
Veel succes er mee nog
Groetjes
Prisca
|
|
Dorien
10-7-2010
|
29-6-2010 21:54:01
Mercikes voor je reactie Prisca! Wat voor soort dans hadden jullie? Ik vrees dat met een lus aan mijn vinger ook niet echt gaat. Ik heb mijn beide handen nodig en we doen ook veel lifts en drops :-( Ik ben hier al aan het denken om gewoon allebei een outfitje te kopen of huren dat wat op dirty dancing lijkt om er zo wat show in te steken. Maar dat is ook helemaal niet meer romantisch en dat wou ik eigenlijk wel :'-( groetjes, dorien
|
|
Ellen
5-2-2011
|
29-6-2010 22:14:49
hey meid,
ik zou toch effe alle moeite van de wereld doen om je kleed bij je mama te gaan ophalen en ermee naar de winkel te rijden. Daar kan je het dan nog eens aandoen, en de mensen van de winkel kunnen ter plekke kijken wat ze aan die sleep kunnen doen. Misschien is er wel een oplossing zodat het toch nog wat meer omhoog kan, die sleep! Je hoofd nog niet laten hangen, het is een beetje moeilijk, maar moeilijk gaat ook. Raap je moed bijeen en doe effe de moeite om naar de winkel te gaan, pas dan weet je echt of er nog iets aan te doen is. Wat die bustier betreft, ik kan me best inbeelden dat het niet té hard mag aansluiten, normaal weten die mensen toch wat ze doen.. maar ook dat kan je met hen nog eens bespreken, laat gewoon je bezorgdheden horen aan die mensen, je betaalt er genoeg voor, dat is deel van de service ;-)
Succes!!!
Enne.. een héél fijne huwelijksdag gewenst alvast :)
|
|
Laura
11-7-2009
|
29-6-2010 22:43:17
Hey,
Een kleed met een sleep kopen als je weet dat je een openingsdans met lifts enz gaat doen :s was niet echt de slimste keuze vrees ik. Ik had hetzelfde systeem en eveneens probleem, ook die lintjes in een Marylise en idd je hebt zeker 30cm sleep nog over. De openingsdans begon slungelig met mijn kleed, ik moest de sleep constant weg shotten. Na enkele seconden had ik hem gewoon helemaal opgepakt en in mijn armen genomen. Wij hadden gelukkig een plakker ;-) Ik zou toch de moeite nog doen om je kleed terug te brengen.
Over je bustier, die stond bij mij ook wat open. De verkoopsters weten over wat ze het hebben dus das wel normaal. Geen paniek ;-) Ga er idd maar eens mee zitten, je zal blij zijn dat het niet is ingenomen. Een kleedje dat ik heb stond ook daar eens open. Mijn mama had het afgespeld en naar de naaister gebracht. Ik kan er spijtig genoeg niet meer in gaan zitten laat staan dragen. Dus daar zeker niets aan doen. Liever wat de groot dan heel de dag ambetant zitten met een kleed dat vanboven spant.
Relax, je zal stralen en het zal een fantastische dag worden!
Groetjes, Laura
|
|
ingeborg
17-7-2010
|
29-6-2010 22:55:05
Oei ja da's niet zo leuk!
Ik zou ook naar de winkel terug gaan!
Kun je niet een gewone sluitspeld (alez ja, een echte veikigheidsspeld eigenlijk) gebruiken? Ik ga dat gebruiken...
Veel succes!
Kzou ook zeggen relax, maar ik begrijp je hoor. Ben zelf ook al redelijk zenuwachtig.... ;-)
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
29-6-2010 23:03:13
Hey lieve dame,
Ik heb sowieso voor het dansfeest een apart kleed laten maken. Een openingsdans met een gigantische sleep zag ik niet direct zitten, om het even welke dans. Wat betreft de bustier, klopt inderdaad zo laten, als het te strak gaat zitten heb je van die lelijke vetrolletjes of beter huidplooien, je mag nog zo mager zijn. Ik heb de Margaux van Marylise dus inderdaad ook met een serieuze sleep, mooi voor overdag maar voor 's avonds niet geschikt als je lekker uit de bol wil gaan. Ik heb het thema rode rozen (hoe kan het ook anders met het kleedje Margaux) gekozen en dit ook voor het danskleed doorgetrokken. Je kan beslist in één of andere kledingzaak een goedkopere jurk vinden die perfect aan de eisen voldoet. Bovendien heb je nog een mooi verrassingseffect voor 's avonds! Doen meid en niet twijfelen, go for it! Een mooie dag gewenst vol onvergetelijke momenten, greetz Fabienne
|
|
inge
15-4-2011
|
30-6-2010 22:14:43
Hallo! Als je de tijd niet hebt om het binnen te doen en echt zo graag die dans doet, neem dan een ander kleedje voor de dans? Hoeft toch geen andere trouwjurk te zijn? De solden beginnen morgen, kies een vrolijk zomers jurkje en kleed je nadien weer om. Niemand gaat daar moeilijk over doen hoor :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|