Terug naar overzicht
HihiDat zal dan vanaf nu een geluksdag worden voor jullie! Iedere keer als het vrijdag de 13de is denk je met veel plezier terug aan 'jullie' vrijdag de 13de.Veel succes!GroetjesVicky09.09.06
Hoihoi,wij trouwen dan wel niet maar onze relatie is begonnen op vrijdag de 13de. Voor ons is deze dag dus ook een geluksdag die ons elke keer weer aan onze eerste kus herinnert...groetjes,Phyllis28/07/06
Hoi An,Wij zijn niet op een vrijdag de 13de getrouwd, maar op een zaterdag. Tot nu brengt 13 ons alleen nog maar geluk hoor. Ons toekomstig huisnummer zal ook 13 zijn.Trouwens, voor Italianen is 13 een geluksgetal.. waarom niet voor jullie hé.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hey,Ik trouw dan niet op een vrijdag de 13de, maar ik ben wel al een paar keer verjaard op een vrijdag de 13de. Meestal was dit een geluksdag, maar de dag dat ik 18 werd (ook een vrijdag) was het geen geluksdag (brommer gestolen en mega slecht weer). Toch ben ik er van overtuigd dat dit niet aan de datum lag en voor mij blijft de 13de een geluksdag.Groetjes
Hallo An,wij trouwen voor de wet op vrijdag 13 april 2007. Voor ons moet dat een geluksdag zijn,want wij zijn op die dag 10 jaar samen. De dag nadien, zaterdag 14 april trouwen we voor de kerk.groetjesHellen