TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
29-6-2010 23:11:42
Ik heb 'n brochure van hen, dus antwoorden doen ze blijkbaar toch. Ik vond ze duur en de zaal is mooi, MAAR... voor 'n trouwfeest imho niet geschikt. Je hebt ook niet echt ruimte buiten, hetzij aan overkant straat, aan haventje... Leuke buurt, maar La Riva kon me zeker niet bekoren, kwaliteit-prijs-verhouding is wat zoek (kwaliteit en proporties dan naar 't schijnt, collega's die er bedrijfsfeestje hadden voor ik er werkte).
Sowieso viel de zaalhuur van € 2500,00 (wat niet weinig is!) niet weg, ongeacht welke formule van dineren je nam, dus 'n diner/buffet/drank per persoon en dan nog es 2500 EUR gedeeld door je aantal gasten, reken maar uit! Vond ik toch wel grof, bij andere zalen is dat wel het geval.
Als je in die buurt wil blijven, kan je es informeren naar Felix Pakhuis (om 't hoekje van La Riva).. ook niet de goedkoopste, maar eerder gangbare prijzen als je vergelijkt met La Riva.
|
|
Lotte
|
30-6-2010 8:18:41
|
|
Evelien
4-6-2011
|
30-6-2010 10:09:46
Wij hebben ook eerst een aantal zalen vergeleken op basis van de prijzen die je in bijna alle gevallen kan aanvragen per mail. Daarna kan je degene die je op papier bevallen nog is in levende lijven gaan bekijken.
Als ze niet antwoorden kan je altijd eens bellen met de vraag of het zou kunnen dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Het kan altijd dat je mail niet is toegekomen, tussen de mazen van het net is geglipt of dat de persoon die dit normaal behandeld met vakantie is (deze tijd van het jaar niet ondenkbaar)
Veel zoekplezier
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
30-6-2010 11:41:32
@Lotte, meningen kunnen hard uiteen lopen hé... ik vond het niet gezellig de idee dat er 'n deel boven op van die balkonnetjes zat en dan deel beneden. Sowieso is die trap niet fijn als er al wat meer oudere mensen zijn of dronken mensen naar de avond toe... En blijf er bij, duur voor wat het is, zeker als proporties/smaak minimaal is en je gewoon nog € 2500,00 zaalhuur moet betalen.
Sophia, misschien heb je iets aan dit lijstje. Allemaal zalen in omgeving Antwerpen waar wij ons licht zijn gaan opsteken en/of vergeleken hebben qua brochures/info op website.
http://annunaki.nl/trouwen/trouwlocatie/trouwfeest-in-antwerpen/
Succes in ieder geval!
|
|
Lotte
|
1-7-2010 8:12:53
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
1-7-2010 21:02:49
Tsss... Lotte mens... spreek over dingen waar je verstand van hebt, idioot kind...
Ik vond Lesley stralen ja, en dàt heeft de fotograaf goed vastgelegd.
Erg kleinzerig als je dat niet kan hebben, of je werkt voor La Riva, als je niet eigenaar bent.
Ik heb ten minste nog fatsoen om andere mensen hun mening te respecteren, ook al verschilt die... En ja... hoewel onze families geen drinkeboers zijn, heb je nooit garanties dat er niemand dronken wordt, geloof niet dat er zo'n feest bestaat. Of wou je nu ook nog beweren dat héél jouw familie en vriendenkring bestaat uit heilige boontjes?
Accepteer gewoon dat ze duur zijn...
Get a life! :) (Maar simpele mensen die zo kortzichtig zijn, maken het leven wel grappig... Als je al zou geloven in de evolutietheorie, dan is er na jou nog 'n erg lange weg te gaan!)
P.s.: Hof van Coolhem heeft (imho) 'n betere prijs-kwaliteitverhouding, gigantisch veel natuur om hen heen en 't is 'n locatie dichtbij onze andere locaties. Wat jij daaruit concludeert, is mij 'n raadsel... Ik hoop dat je achteraf ook naar mij foto's zal kijken en zult zien dat jouw kortzichtigheid jou verblindt voor de realiteit. :)
(P.s.2: Jouw hele commentaar doet me al 'n erg duidelijk idee vormen van hoe jij bent: ERG bekrompen.)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|