Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grote pastiek fles

30-6-2010 15:35:42
Hoi, wij zijn nog op zoek naar een origeneel cadeau voor men schoonbroer. weet iemand waar je een grote plastiek fles kan kopen, of iets anders, het dient om munten in te steken en het moet doorschijnend zijn. en GROOT

groetjes

Ashley
24-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1093

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik30-6-2010 16:40:53

Goh ik heb dat ooit in de EXPO zien staan. Mss eens gaan navragen daar...

Groeten
astrid

Annelies
7-8-2011
 Meld misbruik30-6-2010 17:11:07

zo'n fles van 5 liter drinkwater (vind je gewoon in de grootwarenhuizen), of nog groter zijn die flessen van drinkautomaten zoals Sipwell. Mss daar eens luisteren.

Ben wel benieuwd, wat ga je ermee doen?

frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-6-2010 17:57:21

hey, ik heb er toevallig zijn staan ( wel gevuld met water) in de colruyt..

dana
21-8-2010
 Meld misbruik1-7-2010 15:36:29

Hey,
Ik heb er nog een grote fles staan van coka cola, een plastice fles is een spaarpot eigenlijk.
ik weet ni echt hoe groot het is pfff... denk iets van een 60 cm. als je wilt kan ik is meten hoor.

laat maar iets weten.
Men e mail adres is
dana_hellemans@hotmail.be

Groetjes Danake

Ashley
24-7-2009
 Meld misbruik1-7-2010 23:13:16

we gaan ze vullen met kroonkurken met geld erin, dus zo groot mogelijk, die fles van cocacola ken k maar die is te klein.
toch bedankt mss wel zo'n vaten van sipwell. groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...