Terug naar overzicht
Oh zo tof! Een dikke proficiat x2 Kan je nog in je trouwkleed? x
van harte proficiat met je zwangerschap. heel leuk.
leuk nieuws, een vriendin was uitgenodigd op een trouwfeest en daar kreeg ze als bedanking 2 babysokjes met tekstje binnen 6 maanden zitten er voetjes in. Misschien een idee? Frida
proficiat ja kan altijd op je bruidstaart waar normaal de bruid en de bruidegom vanboven staan een kindje of een wiegje bij laten zetten. je kan als je in de kerk trouwt en je laat een diavoorstelling van jullie zien of als je dit op je feest doet de echografie er mee in verwerken en een een tekst bijzetten dat dit kleine wonder jullie gezin compleet maakt ja kan natuurlijk ook wachten tot je meer dan 3 maand ver bent en het na jullie huwelijksreis bij de bedankkaartjes schrijven in ieder geval veel geluk met jullie trouw en geniet met volle teugen van je zwangerschap
@ Gina: hey gina, is direct een goeie vraag die ik mij ook stelde maar ik heb het direct gevraagd in de bruidsboetiek en dat ging allemaal geen probleem zijn. Normaal drie maand zie je niet en ze kunnen op het einde nog een centimeterke bij doen aan jouw trouwkleed. Maar wees gerust ik dacht daar ook direct aan, paniekreactie. Enorm bedankt voor de feliciaties. Nog niet iedereen weet het en zeker familie niet. Maar het is echt een ongelofelijk zalig gevoel buiten die misselijkheid gerekend ;-) Groetjes Nancy x
@Angela: hey Angela, Bedankt voor jouw felicitaties! Groetjes Nancy x
@ Frida: Hey Frida, Bedankt voor de leuke tip! Groetjes Nancy x
@ Sharon: hey Sharon, Bedankt voor de felicitaties en ik zal zeker met volle teugen genieten met toch wel een beetje de nodige gezonde zenuwen! Trouwens ook bedankt voor de leuke tips! Groetjes Nancy x
Proficiat! Geniet ervan! Grtjs
Dag Nancy Misschien kan je het bij je 'bedankjes' verwerken? Je bruidsuiker in een doopsuikerdoosje geven, sommige mensen zien het geven van die witte pralines met nootje van leonidas ook als het aankondigen van een geboorte, of een tutje of zo? Geniet ervan meid! Twee vliegen in 1 klap!
Hey Nancy, Een vriendin van mij was ook zwanger toen ze trouwde en na de bedankjes voor hun ouders en de getuigen riep ze de meter en peter in spe naar voor en gaf ze hen nog een pakje daar zat dan een t-shirt in (babymaat) met als tekst op: Wil jij mijn meter/peter worden en de reactie was van de meter luidkeels o nee gij zijt zwanger ofwa? en zo wist iedereen het. Daarna héél véél traantjes van geluk maar was echt wel leuk gedaan. Of je moet het verwerken in jullie speech die je geeft als je gaat toasten of in rijmvorm? Ook altijd tof en zo zie je ook wie er echt luistert. BV:Je man zegt:" Toen we besloten om te trouwen vonden we dit héél bijzonder" dan zeg jij "maar wat nu in mijn buikje groeit is ons kleine wonder!" En dan moet je vooral kijken naar de gezichten en reactie echt leuk! Wij hebben al een zoontje nu van 21 maand he en die loopt al vrolijk rond. Moest ik nog zwanger geraken voor onze trouw dan laat ik een T-shirt maken met op de voorkant: "ik word" en op de achterkant:" de grote broer van..." en die zal ons zoontje dan dragen. Dan vertelt hij het grote nieuws he. Véél plezier op jullie trouwdag en geniet van het zwanger zijn het is zo rap voorbij! Alvast een hele dikke proficiat gewenst! Groetjes Evelien
Proficiat! Maar liever geen rijm... :s neemt alle spontaniteit weg en is 't maar 'n domme bedoening (naar mijn mening, heb nooit al dat gedoe begrepen dat alles in rijm zou moeten, wordt je toch zo beu en is zo afgezaagd dan, niet?). Zou het héél luchtig houden, met 'n komische toets. Dat is het al niet als iemand het je gaat voorkouwen, maar zou het idd ook in speech ergens verwerken... Die taarttopper is wel leuk, maar nog niet duidelijk voor iedereen, kan eerder ook grapje zijn van iemand. Ik zou dan niet meteen de link leggen of nog twijfelen of dat nu teken is dat je zwanger bent of dus 'n grapje van iemand.Kan iets zijn BVB in trend van, laat het eten jullie smaken, dat zullen mijn man, ik en ons kindje ook doen. Of "Ik doe dat ook en hebt het goede excuus dat ik voor twee eet!". In die trend eerder, maar goed, 'n ander kan 't niet zeggen. Hoe of wat, moet bij jullie passen... Zou wel ouders eerder al inlichten, want lijkt me balen voor hen om dat samen met de massa te vernemen...
Een heel dikke proficiat! Als je 2,5 maand ver bent dan, is er idd geen probleem voor je trouwkleed. Waar ik het moeilijker mee zou hebben is de misselijkheid. Ik ben zelf onlangs mama geworden en ik ben toch wel de eerste 3 maanden écht ziek geweest. Nadien beterde het wel, maar af en toe nog een moeilijke dag. Hopelijk ben jij er rapper doorheen dan mij hé en kan je genieten van jullie dagje zonder voortdurend misselijk te zijn. Echt een originele manier om het mee te delen op het feest, weet ik niet zo direct, maar ik deel wel we mening dat de ouders het misschien eerst mogen weten. Daarom zou ik het nieuws bv verwerken in het bedankje voor de ouders. Bv naast de gewone cadeau die je voorzien had, ook een tutje of sokjes of... Op die manier zullen de overige gasten het ook wel gelijktijdig vernemen, maar toch hebben je ouders dan het idee dat ze zelf eerst zijn ingelicht. Veel succes enne...geniet van de 2 belangrijke gebeurtenissen die je te wachten staan!