Terug naar overzicht
Hallo Wij zijn er ook nog niet helemaal uit of we al dan niet een gastenboek gaan nemen. Momenteel denk ik er eerder aan om met een gastenboom te werken. Wij trouwen iets voor pasen en zouden gewoon een paar krulwilgtakken in een mooie vaas met parels steken en dan groene kaartjes maken met lintjes aan. De mensen kunnen dan iets op de kaartjes schrijven en deze dan in de boom hangen. Lijkt ons zeer fijn, is eens iets anders en is bovendien nog goedkoop :) groetjes!
Hallo
Wij zijn er ook nog niet helemaal uit of we al dan niet een gastenboek gaan nemen. Momenteel denk ik er eerder aan om met een gastenboom te werken. Wij trouwen iets voor pasen en zouden gewoon een paar krulwilgtakken in een mooie vaas met parels steken en dan groene kaartjes maken met lintjes aan. De mensen kunnen dan iets op de kaartjes schrijven en deze dan in de boom hangen. Lijkt ons zeer fijn, is eens iets anders en is bovendien nog goedkoop :)
groetjes!
Wij hebben een vrij dik album (niet omdat we zoveel tekst hadden verwacht hoor) als gastenboek genomen waar onze namen in de kaft zijn verwerkt. we hadden ook wegwerptoestelletjes op tafel neergelegd en achteraf heb ik hier een "niet officieel" fotoalbum gemaakt met al de foto's van die toestelletjes, verder heb ik ook de kaartjes waar mooie teksten op stonden er ook in geplakt. Dan is het eigenlijk niet verloren gegaan en is het iets wat je wel nog eens bekijkt. Ik heb ook lang getwijfeld of ik het wel zou doen en inderdaad van die viltjes enzo, maar ik ben super tevreden van het resultaat! Groetjes Prisca
Ook hier twijfel, trouw waar ik laatst was, had bruidspaar zelf 'n verjaardagskalender laten maken. Onderaan de dagen waar elke gast zijn verjaardag in kon schrijven, bovenaan in plaats van dat er een prent/foto stond, konden de gasten daar hun felicitaties schrijven. Dat vond ik eigenlijk 'n super-idee, omdat het dan niet zomaar in kast ligt, maar vaak gelezen/gezien wordt. Natuurlijk kan ik niet hetzelfde doen... Zijn nu ook aan iets anders aan het denken. Zijn mogelijkheid aan het nagaan om met fotoprinter ter plekke foto's te kunnen afdrukken. Hebben online al 'n gastenboek gezien met op elke pagina 1-2 vakken voor foto's. Dus per pagina 1-2 berichtjes en meteen ook foto van die gasten, da's 't plan. Andere optie zou zijn dat er telkens iemand bij staat die dan meteen foto trekt en dan zijn de ontwikkelingkosten goedkoper natuurlijk... Omdat het ook op receptie ligt, zouden foto's van wegwerptoestelletjes van op avondfeest geen optie zijn, want mensen van receptie staan daar niet op... Succes in ieder geval!
wij hebben gekozen voor een gastendoek een groot canvasdoek waar we een stuk uit onze uitnodiging gaan op schilderen en waar de mensen dan een kleine boodschap kunnen achterlaten dit zullen we dan later in ons huisje hangen
Wij hebben blaadjes gemaakt (halve A4) met daarop verschillende vragen (wat wens je het bruidspaar toe, tips voor de huwelijksnacht, ideetjes voor namen kinderen, wie is de baas in huis, wij had het meeste vriend(innet)jes, ik heb morgen hoofdpijn want....).. Bijna iedereen heeft er eentje ingevuld, er zijn meerdere mensen echt lang blijven staan om goed na te denken en we hebben die de zondag gelezen en er zitten echt super leuke tussen! We hebben onze fotoalbum in het klein besteld en daar gaan we al die blaadjes inplakken samen met nog enkele foto's van een verlovingshoot die we vorig jaar deden. We hebben echt geen schrijvers in de familie/bij de vrienden, maar iedereen vond het leuk om de vragen te beantwoorden. Oh, helemaal onderaan hadden we nog plaats vrijgelaten voor een vrije boodschap en zelf daar hebben de meeste iets geschreven!!! Succes!
Ik ben een gastenboek bij AVA gaan kopen. Daar zijn ze niet duur.
ik ook, bij ava gehaald! je kijkt er misschien niet iedere week in, maar er kunnen toch hele mooie dingen in staan van mensen. groetjes sharon
Na ons feest hadden we nog adrenaline nog en hebben we de wensen in het boek gelezen. Ik kreeg spontaan tranen in de ogen! Sommige gasten schreven écht hartverwarmende dingen!
ik heb mijn gastenboek zelf gemaakt met vragen, cartoons en foto's. Eigenlijk heb ik een paar vragen overgenomen van die feestviltjes, maar er zelf iets mee in elkaar geknutseld. Ik ben eens benieuwd naar de antwoorden.
Kathleen, dat van die verjaardagskalender is nog wel een origineel en tof idee!! Bedankt voor de tip! Ik denk dat het dit zal worden en dan nog zelf iets in elkaar steken à la feestviltje... :-) Merci allemaal!
Een hele grote fotolijst, met een hele brede passe-partout, op die passe-partout kan iedereen zijn naam zetten en een kleine wens als ze dat willen. In de de passe-partout komt een trouwfoto. Als je dat ophangt in de living kan je altijd zien wie er geweest zijn.