Terug naar overzicht
één van onze bruidsjongens rijdt met een driewieler van achter naar voor in de kerk, met een bakje waar de ringen inliggen.
Wij geven hun elk een teddy beer met de ringen eraan dan hebben ze ook souvenier aan onze trouw we hebben van die lekker ouderwetse beren gekocht de ene is een meisje de andere een jongen
Ik heb onlangs een piratenvlag gevonden die we gaan gebruiken om onze ringen aan te hangen. Dit is nu wel iets dat een beetje een knipoog is naar mijn verloofde zijn job (hij is officier bij de marine), dus ik vond het wel grappig en origineel...
Bij ons dragen de kindjes in plaats van een boeketje bloemen of zo elk een teddybeer (trouwkoppeltje) met een ballon 'just married' aan. Ons bruidsmeisje van 2 draagt de beer met de trouwjurk, onze bruidsjongen (3) de beer met kostuum. Eventueel kan je daar dan de ringen op een of andere manier aan bevestigen? Wij echter, houden de ringen gewoon in het doosje. Heb de beertjes met ballon besteld bij 'Balloonies' uit grobbendonk en ik geloof dat het samen nog geen 15 euro was. (beren + ballonnen)