TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
9-7-2010
|
30-6-2010 22:04:09
hey,
Kijk eens op You tube, Funny wedding dance.
Wordt veel gedaan op liedje van " Sir mix a lot i like big buts "
Is wel grappig en brengt sfeer.
Groetjes Elke
|
|
Joke
31-7-2010
|
1-7-2010 9:33:10
Onze openingsdans start met Your Song van Elton John en gaat dan over in de 'snelle' versie van Billy Paul. Dus dan zit er dadelijk ook ambiance in. Groetjes
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
1-7-2010 12:36:30
1000'den varianten op Youtube, zelfs als je op het Nederlandse "openingsdans" zoekt. Beginnen allemaal zo en worden dan gemixt. Maar dat we gingen kijken, lag meer aan feit dat bepaalde personen er zich aan storen. Het zou origineel moeten zijn, maar voor de duizendste keer "Dirty Dancing" zien (exacte copie van dans in film- tot spijt van onze dansleraar) of "verrast" moeten worden door slow die overgaat in iets anders, en nog iets anders....
Ieder zijn ding, waar die zich goed bij voelt, wat die leuk vind... maar ik zal dan de uitzondering zijn die dan denkt aan haar publiek of in hun plaats, welk ik niet zo'n gevoel wil geven van: "WEERAL!". Doe maar wel 'n mooie choreografie maar wel nog één liedje, van velen hoor ik ook dat dit toch meer wauw-effect heeft, net omdat de rage van "slow-naarmix" over z'n hoogtepunt heen is.
Wat je ook doet, succes.... ik wil het niet afbreken, maar wel meegeven of je echt wil dat de mensen een "WEERAL!"-gevoel overhouden aan jullie openingsdans.
|
|
Gwen
14-5-2010
|
1-7-2010 12:45:21
Wij hebben" I had the time of my life"van Dirty Dancing gedaan maar niet zoals in de film. Bij ons stond iedereen met hun mond wagenwijd open!
Gwen
|
|
Marissa
24-7-2010
|
|
|
Véronique
31-7-2009
|
1-7-2010 16:39:36
Ik ben ook geen voorstander van zo'n mix-dingen. Wij hadden als openingsdans 'Zij' van Marco Borsato. Als ik dat nummer nu toevallig ergens hoor, krijg ik toch nog steeds een speciaal gevoel... Dat is 'ons' nummer!
|
|
Reina
28-8-2010
|
5-7-2010 15:55:00
Ik wil toch iets speciaals, weet het nog niet precies. Er zijn erg veel voorbeelden op youtube, maar dat is vaak "I like big butts", dus niet erg origineel, ik zal denk ik zelf iets in elkaar steken. Ik denk dat voor de gasten het erg saai is om een heel nummer naar een slow te kijken. doe gewoon waar je goed bij voelt en trap niet op elkaar tenen
|
|
Reina
28-8-2010
|
5-7-2010 15:57:12
voorbeelden van liedjes: Get this party started van P!nk If you like, put a ring on it van Beyonce I got a feeling van de Black Eyed Peas
Beetje upbeat
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|