Terug naar overzicht
hoi ankealvast proficiat!!! Ga eens langs bij de lozen boer(lochristie) je zal direct verkocht zijn of bij hotel serwir. Onze vrienden zijn daar over 2 weken getrouwd en het was af!!!Ook gratis suite
Hey Anke, Wij trouwen deze zomer in het parkhotel in Lokeren. Daar is een fantastisch mooie gotische zaal, echt een droom. Als je wil kan je een kijkje nemen op de volgende site dan heb je al een idee: http://belgamedia.be/parkhotel/ Let wel op, wij hebben vorig jaar, rond deze tijd onze zaal vast gelegd en in 'de lozen boer' was al geen enkele zaterdag in de grote vakantie meer vrij!! Succes ermee!!!Groetjes Ellen.
hallo,mijn nicht is getrouwd in het "schalienhuis" te temse. Dat is gelegen op couwerburg.ik geloof wel dat je zelf voor een traiteur moet zorgen maar de zaal was zeer romantisch.vel succes en groetjes petra
Hey,Wij trouwen op 13 september en ons feest zal doorgaan in Puurs, feestzaal 'De Rietgaard' in de KMO-zone te Puurs (vrij makkelijk te bereiken vanaf de E17 en de A12). Dit is een ruime zaal en je kan er kiezen voor een All-in formule. Het is niet bepaald goedkoop, maar je hoeft je natuurlijk ook over niks ongerust te maken... Groetjes Bert en Vanessa
Hey,Misschien ben ik al een beetje laat maar ben je al eens naar het Kastelenhof in Stekene geweest?Het is een mooie locatie en prachtige tuin.Ook Scala in Beveren heb ik reeds horen zeggen dat er enorme veranderingen zijn gebeurd waardoor het echt een mooie zaal is.Hebben jullie soms al een idee van discobar of wie komt zingen in jullie huwelijksmis?je kan me mailen op lisbeth1303@yahoo.com
kijk ff naar www.ziltezoen.be wij zijn daar getrouwd en was echt top.Groeten en succes.