TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
23-12-2010
|
1-7-2010 6:25:42
Ikzelf heb in de zeeman een keimooi kaartje gezien met witte rozen voor maar 0.59 cent zonder tekst en ben van plan daar een briefje in te steken/plakken met tekst die ik mooi vind van op het internet. Het is maar wat je zelf mooi vind qua tekst. :')
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
1-7-2010 7:45:51
Printcarrier.be onklopbare kwaliteit-prijsverhouding, mensen zijn vaak nog bang voor online toestanden, Belgen zeker. Helemaal onterecht want de prijzen liggen er overigens een dik pak lager!!
Als jij het juist aanlevert (ze geven altijd de specificaties mee waaraan het moet voldoen, en ook bij hen kan je proedruk krijgen), komt het gewoon goed!
Wij hebben nauwelijks tekst gebruikt: http://picasaweb.google.be/ZotKonijn/Uitnodiging?authke...
|
|
marijke
30-10-2010
|
1-7-2010 8:56:05
Hey
Wij maken onze uitnodigingen ook zelf. ik heb dik en mooi papier gekocht via een papier groothandel (veeeeeeel goedkoper dan via Ava of zo) en enveloppen via enveloppenland.nl
We gaan ze dan zelf printen, snijden, touwtje aan hangen, sjabloon hebben we ook gemaakt en dat spuiten we er dan op.
Kostprijs voor de uitnodigingen incl enveloppes: ronde de 65 euro voor 200 uitnodigingen.
T is echt de moeite van via groothandel te bestellen ipv hobbywinkels!
Veel succes!
|
|
daniella
27-8-2010
|
1-7-2010 13:00:55
Hey,
we hebben onze uitnodigingen ook helemaal zelf gemaakt, wilden met foto's werken
hebben alles op de site van kruidvat gemaakt, besteld en ze zijn prachtig
omdat je bij hen geen proefdruk hebt, maar enkel sets per 10 stuks hadden we eerst 1set besteld, hebben geen aanpassingen moeten doen, ze waren super!
daarna de rest besteld, ook goedkoop tegenover bij een drukker
erg handig, je kan zelf de achtergrond enzo samenstellen
als je wil stuur ik je via email een uitnodiging door
|
|
Kirsten
13-5-2011
|
1-7-2010 13:23:18
Dank je voor alle tips! @ Daniella: je mag altijd mailen naar kirsten en willem trouwen @ gmail . com (maar dan zonder spaties)
|
|
Leen
7-8-2010
|
2-7-2010 11:42:59
Wij hebben onze uitnodigingen via een programma van hema gemaakt. Gewoon via website te downloaden.
Is echt niet duur en veel mogelijkheden.
xxx
|
|
greet
10-9-2010
|
4-7-2010 14:16:05
hey
wij plannen ook onze uitnodigingen via website kruidvat te maken! met foto van kindjes erbij en helemaal niet duur! succes!
|
|
Sofie
3-11-2011
|
18-7-2010 11:54:32
Mijn vriend is vormgever, dus wij gaan de uitnodigingen ook zelf ontwerpen.
@ Kathleen: Ik heb gezien dat jullie een website gemaakt hebben waar de gasten kunnen inloggen. Lijkt me superfijn!! Hoe hebben jullie dat aangepakt? Zelf gemaakt of laten doen?
|
|
Dorien
27-8-2010
|
26-7-2010 16:27:57
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. En hebben deze laten afprinten in cockaert in Lier. Op het door ons gekozen papier. Voor 100 uitnodigingen, met printen en enveloppen erbij moesten we 70euro betalen. En ze zijn heel mooi. :)
Groetjes,
Dorien
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|