Terug naar overzicht
Hoi An,Surf eens naar de site van Elsa Rainbow : www.elsarainbow.nl !Daarna skip je de intro, klik je op info en daarna klik je op 'Ja, ik wil'! Je krijgt dan een invulformulier waar je kunt op aankruisen of je dealadressen wilt per mail. Ik heb het ook al gedaan en er zijn er heel veel hoor!Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
In Diest bij 'Le Boudoir' kan je die collectie kopen. Ze hebben daar wel maar één maat per model, maar ze willen dan wel alles voor je bestellen. 'k Vond dat niet zo ideaal en ben dan toch maar bij Van Loock in Zandhoven geweest. Aan de schoenen bij Le boudoir zie je trouwens dat ze al door heeeeeel veel mensen gepast zijn, volledig beduimeld en grijs, brrr, 'k kreeg er de kriebels van! :-)Waar ik net ook elsa-schoenen heb zien staan: bij Atame in de Dirk Boutslaan in Leuven. Zeker eens langsgaan!Groetjes,Sylvie11/03/06
Bij Atame in Leuven: Dirk Boutslaan (is ergens achter de St. Pieterskerk).Bij maxim's couture in Aarschot hebben ze er ook een paar van dat merk.