Terug naar overzicht
Hoi mede-bruidjes
Ik wil het graag eens van de daken schreeuwen: ik heb mijn droomkleed gevonden! ^^
Allereerst naar Cachet geweest. Zeer lieve dame, maar ik vond er mijn goesting niet. Dan maar op naar Jagré. Hopen kleedjes uit hun rekken gehaald en dan haalde ik er eentje tussenuit: WAAUW! zelfs op de kapstok! Toch nog verder gekeken en dan aan het passen geslagen. Ik heb natuurlijk dat ene kleedje het eerst gepast. Ik voelde het gewoon: dat was mijn kleed. Mijn stiefmama zat er zelf met de tranen in haar ogen. Hierna nog enkele kleedjes gepast, maar het voelde gewoon niet hetzelfde. Ik ben echt dolgelukkig met mijn aankoop. Zelfs een dame die in de winkel was voor een suite kleed, stond met haar mond vol tanden bij dit kleed. Als dat geen compliment was... :)
Aan alle toekomstige bruidjes die nog geen kleedje gevonden hebben: ga zeker eens kijken bij Jagré. De mensen zijn er zeer vriendelijk, niet opdringerig, de kleedjes zijn er prachtig en heel schappelijk van prijs! Ik denk zelfs dat ze nu solden doen.. (spijtig dat dan van mij uit de nieuwe collectie komt.. Maarja maakt niet uit! Ik trouw hopelijk maar één keer en ik vind mijn kleed prachtig!
Ik kan er nog niet van over!
Sorry dat ik even ratel, maar ik moest het even kwijt en hier thuis gaat dat niet want mijn aanstaande is nogal nieuwsgierig!
Welk merk is het (mijn oogjes blinken bij de woorden nieuwe collectie ;) )
Alexis mariage. Zijn echt super mooie, speelse jurken! :)
Hey! Mijn kleedje komt ook van bij jagre! inder daad supervriendelijke dames. Je mag er alles vastnemen en zelf aan een rek hangen, er hangt echt een onstpannen sfeer. Ik voel mij er elke keer direct op mijn gemak. Dinsdag mag ik mijn kleed gaan afhalen spannend!! Groetjes, Jolien
Hey Anika, Fijn dat je uw droomkleedje gevonden hebt. Geniet nog van de voorbereidingen want voor je het weet is DE GROTE DAG daar. Groetjes
waw, ziet er tof uit! En welk model heb je gekozen? Dan piep ik eens op internet ;)
haha, het model ga ik hier niet vermelden.. Ze zijn bij ons nogal aan de nieuwsgierige kant en schuimen met mij dan ook wel eens de sites af ;)
mijn kleed komt ook uit Jagré. Net zoals bij jou vond ik niet meteen mijn keuze, maar daar zag ik HET kleed van mijn dromen. Ik had het aan en voelde me zo verschrikkelijk 'Bruid'. :D Kan zelf niet wachten tot ik terug mag gaan passen!