Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel!!!

1-7-2010 20:51:37
Maandag moet ik mijn kleed gaan passen en ik twijfel of ik wel goed gekozen heb :-(
Het is namelijk een linea raffaelli,B10 SET 21

Hoe meer ik naar de fotos kijk, hoe slechter het word.......

Kweet echt niet wat te doen ;-(

xxxxx

katrien
1-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 873

Merel
11-6-2011
 Meld misbruik1-7-2010 21:01:58

Wacht maar als je hem aan hebt ;-)
Ik vind hem heel mooi!!

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 21:11:45

dat is altijd voor die eerste pas dat is heel normaal! ik had ook mijn twijfels maar toen ik mijn kleedje terug aan had was het weer het perfecte gevoel! mag maandag trouwens mijn 2de pas gaan doen, ben benieuwd! bij mij is het geen linea raffaelli geworden, nochtans ik vind die kleedjes echt heel mooi, maar blijkbaar niet als ik het aan deed!
grtjs jessie

Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik1-7-2010 21:22:29

Hey,
Ik had net hetzelfde gevoel. ik begon echt te twijfelen. zelf als ik in de winkel toevallig een andere vrouw met een jurk zag staan had ik het gevoel dat ze veel mooier was dan mij... maar het zat tussen mijn twee oren!
Mijn zus heeft me er volledig uitgepraat en ik straaalde op onze dag.
Bij mij waren het de zenuwen... misschien is het bij jou ook wel zo...
Probeer nuchter te blijven denken en alles zal goed komen.
Nog veel succes!
groetjes Prisca

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik2-7-2010 8:06:25

Ik vind het alvast een supermooi kleed!

marijke
30-10-2010
 Meld misbruik2-7-2010 8:47:47

Het kleed is super, en je zal er hoogstwaarschijnlijk schitterend mee uitzien! Je hebt het gekozen voor een reden, niet meer twijfelen!!!!!!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-7-2010 8:56:18

ik vind het een heel mooi kleed .....................................

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 9:30:07

't is inderdaad een héél mooi kleed, amai!!! Ik had ook even een serieuse twijfelperiode rond mijn kleed, vond het eigenlijk niet meer zo mooi en twijfelde om toch nog een ander te kopen, maar bij mijn laatste pas had ik dat al niet meer :-) denk dat het normaal is dat je op de duur begint te twijfelen... 't is een supermooi kleed! :-)

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik2-7-2010 9:59:01

Mooi kleed hoor! Niet twijfelen.
Eens je je kleedje weer aanhebt, zal je wel weer overtuigd zijn.
Ik had ook twijfels in de dagen voor mijn eerste pas. Nochtans was ik zo overtuigd van mijn kleedje toen ik het bestelde.
Maar eens ik het aanhad, was het waw-gevoel onmiddellijk terug hoor.

Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik7-7-2010 14:28:03

Niet twijfelen meisje, het is een super mooi kleed.
Ik twijfelde ook, ik denk dat iedereen dat wel heeft maar ik weet zeker dat je er stralend zal uitzien of je dag.

Desmet
4-9-2010
 Meld misbruik7-7-2010 19:46:43

Hoi,
Ik had dit ook hoor! Toen ik mijn kleedje koos was ik 100 procent zeker dat dit mn volle goesting was, dit kleed was mn droom. En bij mn eerste pasbeurt was ik heel teleurgesteld, ik vond ik niet zo mooi, ik twijfelde of ik de juiste keuze had gemaakt. Nu heb ik mijn tweede pasbeurt gehad en het viel supergoed mee! Ik vind het terug ongelooflijk prachtig!
Misschien zal het van de zenuwen zijn dat je begint te twijfelen, uiteraard wil je stralen die dag, maar dat zal je doen ook! :) wacht je tweede pas anders af?Ik vond het ook veel anders overkomen omdat het kleed dan op mijn lengte, etc .. was afgespeld, dan heb je er ook een beter zicht over!
Heel veel succes!

Angélique
11-9-2010
 Meld misbruik12-7-2010 11:14:44

Helaba,

Het is een prachtig kleed, niet twijfelen, je zal er stralend uitzien :-).

Ik heb ook een Linea Raffaeli, B10 set 43A ,het eerste dat ik paste, stond me direct supergoed en ik ben bij mijn gedacht gebleven. Ik wou ook niet volledig in het wit trouwen, en dus was de keuze al veel gemakkelijker om te maken....

Veel succes bij je volgende pas!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info