TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
2-7-2010 11:19:19
Hallo Stephanie... Ik den dat meeste bruidjes tussen de 1000-1700 euro zitten omdat meest bekende en meest verkochte merken hun kleedjes in die prijsklassen zitten, bvb. Rembo Styling, L.R. Marylise, Sincerity, Creations of Leijten, etc. Wil dat zeggen dat goedkopere kleedjes van minder kwaliteit zijn of de duurderen beter? Denk dat niet, alleen dat er 'n kleine markt voor is, dat kan zijn door het imago van deze merken en/of omdat ze over het algemeen door meeste bruidjes toch niet mooi gevonden worden. (Bij mij is laatste vooral, ik vond daar niets naar m'n zin.)
Bij de duurderen is het denk ik dat het vooral de naam is die je betaalt en de hoeveelheid tierlantijntjes (bvb. Nicky van Kets - is duur, ik persoonlijk vind het spuuglelijk en 't hangt vol met van die overbodige flarden stof, maar 't is wel DE Nicky van Kets - als je me begrijpt... ;) ).
Magie Sottero weet ik niks van, sorry...
|
|
Elke
9-7-2010
|
2-7-2010 11:51:35
Hey,
ik denk ook dat de meeste trouwkleedjes tussen de 1200 en 2000 euro zitten.
Mijn is van cymbeline en was rond 1600 euro.
groetjes Elke
|
|
jessie
24-7-2010
|
2-7-2010 12:18:24
hey, het mijn is van cosmobella en kost 1250euro! grtjs jessie
|
|
Romana
20-8-2010
|
2-7-2010 13:12:55
hoi, Ik heb een kleed van Maggie Sottero . Ik heb deze gekocht in de Honeymoonshop te Rotterdam in Nederland. Alleen het kleed was € 1750, inc hoepel en sluier heb ik €2000 betaald en hier komen nog vermaakkosten bij. Ik vind de jurken van Maggie ook geweldig, gelukkig heb ik volgende week mijn 1e pas!
veel plezier bij het zoeken! Romana
|
|
Gwen
14-5-2010
|
2-7-2010 13:33:11
Ik had er ééntje van Marilyse en heb het 1400,00 € betaald.
Gwen
|
|
sarah
14-8-2010
|
2-7-2010 13:51:52
hey,
mijn kleedje is van Modeca (gekocht bij le chapeau) en was 340€ (ik denk dat ik geluk had en toevallig een zeer goedkoop model gekozen heb :))
Andere kleedjes liggen inderdaad tussen de 1000 en de 2000€ !
|
|
lindsey
3-7-2010
|
2-7-2010 14:18:25
Hallo,
Ik heb een kleed van Maggie sottero en je moet
rekenen volledig afgewerkt op een 2000 euro.
|
|
Tina
1-5-2010
|
|
|
Wendy
28-10-2011
|
2-7-2010 16:35:30
Beste bruidjes, op www.aziexport.be vind je geweldig mooie jurken, zijn wel héél goedkoop en super kwaliteit ook!!! Prijs vanaf 299eur tot 599eur!!!
Mvg
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-7-2010 17:14:54
Een gemiddelde prijs voor een bruidsjurk is inderdaad €1500. Soms al wat goedkoper, soms wat duurder.
|
|
Caroline
4-9-2010
|
3-7-2010 10:11:21
de mijne is een Cosmobella en heeft 1160€ gekost. Eigenlijk was ik blij want ik dacht zeker 1700€ kwijt te zijn!
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
3-7-2010 10:59:44
de mijne kost 590 euro. 't is wel niet van een bekend merk. Ik heb het gekocht bij Claire de Femme www.clairdefemme.be en op de website vind je alle kleedjes met de prijs erbij.
|
|
ilse
7-8-2010
|
3-7-2010 17:06:13
de mijne is van het merk Talyna Lynn en komt van het Bruidsparadijs in Merksem en kost 700 euro, het is wel een jurk (rok + bustier) uit de suitecollectie en niet in het wit (wat volgens mij de prijs toch ook wel kan drukken) Ik kon de jurk helemaal naar mijn smaak aanpassen (kleuren kiezen, halslijn top aanpassen, etc) en wacht nu vol ongeduld op mijn eerste pasbeurt.
|
|
ingeborg
17-7-2010
|
3-7-2010 21:46:21
Ik heb mijn jurk, die ik echt prachtig vind ;-) gekocht voor 900 euro, alles in (geen extra kosten voor inkorten etc.) Lange jurk, hele lange sleep, prima kwaliteit... Is van Miss Paris.
Ben er ongelooflijk blij mee!
De eerste jurk die ik paste was van L Rafaelli en dat was 1900 euro( in een andere winkel) en dat vond ik er persoonlijk een beetje over.
Heb dus veel uitgespaard én mijn droomjurk gevonden!
Succes met dezoektocht!!
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
4-7-2010 16:18:26
Meiden,
Merciekes voor jullie reacties! Ik ben er iets ofwat wijzer uit geworden. Het probleem is dat ik graag een jurk wil die ik graag zie (en dat moet ook op zo een dag!) want wil echt een droomjurk. Welk meisje droommt er nu niet van?! Alleen mijn moeder wilt zo graag het kleed kopen e zou het zo erg vinden moest ze er veel geld aan uit geven. Alee het is een tweestrijd vind het een beetje jammer voor haar want zij moet er ook tenslotte hard voor werken!
Bedankt voor de tips voor de goedkopere jurken! Ik al toch eerst eens moeten gaan kijken wat er nu juist bij mij past maggie sottero is mijn droom maar de prijs dat wil ik mijn moeder niet aandoen hahaha raar maar waar!
Zelf zou ik er voor sparen, maar mijn moeder wil het absoluut betalen maar zoals ik al zei ik wil het haar niet aandoen om zooooooveeeeeel te betalen! Zij is al heel mijn uitzet bijna aan het kopen!
Ik heb nog tijd zeker om keuzes te maken? Of miss zijn er nog tips hoe ik hiermee kan omgaan :-)
Mercie alvast meiden!
|
|
Romana
20-8-2010
|
5-7-2010 8:20:30
Hoi Stephanie, Ik begrijp je tweestrijd, aan de ene kant wil je jouw droomjurk, aan de andere kant wil je je moeder niet op hoge kosten jagen. Ik denk persoonlijk dat je moeder ook het liefst zou zien dat jij in je droomjurk trouwt, als dit een maggie is zou je haar misschien kunnen aanbieden om de jurk gezamenlijk te kopen? Dat zij dan een deel van de jurk betaalt, en jij het restant?
Wel zou ik eerst de jurken van M.Sottero eens gaan passen ( gewoon nu gaan doen, je hoeft nog niets te kopen toch?) zodat je kunt zien of de stijl wel bij je past. Als je een trouwjurk aan hebt, oogt dat heel anders dan de jurk vanuit een magazine. Ik was bv .ook helemaal weg van een bepaalde M. Sottero jurk, maar in het echt vond ik het wat tegenvallen, mooie jurk wel, maar niet voor mij. Ik heb uiteindelijk een andere M. Sottero jurk gekocht. Misschien kom je na het passen dan wel tot de conclusie dat het niets voor jou is en kom je uiteindelijk uit op een droomjurk in een veel lagere prijsklasse...
Succes! Romana
|
|
ilse
7-8-2010
|
5-7-2010 9:46:08
Ik zat met hetzelfde probleem, mijn ma wou absoluut mijn trouwjurk betalen omdat zij die destijds ook van haar moeder gekregen heeft. Ik wou haar inderdaad ook niet te veel laten betalen maar ik wou zelf ook geen dure jurk.
Trouwjurken kosten gewoon schandalig veel geld. Je doet het tenslotte maar 1 keer aan en da's toch wel zonde. Langs de andere kant is er maar 1 moment in je leven dat je zo een jurk kan aandoen dus die kans moet je nemen.
Mijn jurk heeft dan misschien maar 700 euro gekost (wat ik nog heel veel geld vond hoor) maar ik ben er héél gelukkig mee en de mensen die mee geweest zijn om ze te kiezen vonden dat ik er mee straalde en er geweldig goe uit zag en dat is toch het enige dat telt niet?
Maar het belangrijkste is vooral dat je verschillende soorten jurken moet passen om te zien waar je al dan niet mee staat. Dat kan zeer verrassend zijn.
Bovendien heb jij nog tijd genoeg (3-9-11 is nog wel even). Veel rondkijken en proberen zou ik zeggen (en dat is ook heel leuk)...
succes met de zoektocht naar jouw jurk!
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
6-7-2010 13:26:11
Jullie hebben gelijk meiden! Voor ik mij druk maak over de prijsklasse kan ik maar best eens wat van alles gaan passen om na te gaan wat er nu eigenlijk het best bij mij past!!
Bedankt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|