TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
2-7-2010 12:59:26
dag katrien,
als je alles goed doorgegeven hebt is het het probleem van de drukker
heb je de factuur al betaald?
indien niet, niet doen tot het is opgelost, indien wel echt eisen dat hij het in orde brengt, je hebt er tenslotte voor betaald
nog een laatste vraag: heb je een proef laten drukken? dit had je wel wat miserie kunnen sparen, ik weet het kost misschien wel geld, maar als je 500 € betaald voor 150 uitnodigingen (wij hebben 350 € betaald voor 200 uitnodigingen met kaartjes) vind ik dat toch noodzakelijk
groeten
eva
|
|
Lieve
4-9-2010
|
2-7-2010 14:26:21
Waarom werd je dan zo uitgemaakt bij de drukker?
Als er duidelijk genoteerd werd waar de ril moest zitten, dan heeft die drukker toch geen poot om op te staan?
500 euro voor 150 uitnodiging is enorm veel geld. Ik vermoed (hoop voor jou) dat het dan wel een heel speciale uitnodiging is.
Je mag het hier zeker niet bij laten. Als zij een fout gemaakt hebben, moeten zij dat rechtzetten. Dus nee, je overdrijft zeker niet.
Laat je niet doen!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-7-2010 17:12:51
Inderdaad, is er een proefdruk gemaakt en heb je die nog in je bezit? Dan kan je duidelijk het verschil aantonen!
|
|
Carmen
6-8-2010
|
2-7-2010 22:31:56
Wij hebben 68 euro betaald voor 70 kaartjes, 500 euro is echt wel een bom geld! Idem hier: eerst een proefdruk laten maken zodat we alles konden controleren.
|
|
Katrien
25-9-2010
|
3-7-2010 7:22:43
We hadden een proefdruk gevraagd, maar hij wou het niet doen. Ik was zelfs bereid om hier extra voor te betalen, want hier was ik net oooo zoooo bang voor.
Ik heb wel een gewone print met duidelijke vermelding van hoe ze moest gevormd worden. Dus ik ben safe
In die 500 euro (incl. btw) zitten 150 enveloppen, 150 trouwkaarten, 90 kaartjes schieting, 90 kaartjes avondfeest en 40 kaartjes dessertenbuffet.
Hij wist dat hij mis was, maar hij reageerde het uit op mij... letterlijk: herdrukken? ewel, het zal de eerste en de laatste keer zijn. Jullie hebben ze wel 1000 keer aangepast en ik geraakte er niet meer aan uit (pittig detail: hij heeft amper 2 aanpassingen moeten doen!)
in ieder geval; mijn verloofde heeft gisterenochtend gebeld en hij gaat ze herdrukken. Hij klonk al heel wat vriendelijker... hij zal wel beseffen dat zijn reactie OVERDREVEN was.
Soit, wij gaan hier sowieso NOOIT meer terug!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|