TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann-Sophie
9-9-2006
|
7-2-2006 13:50:47
Vicky,
zoals je weet trouwen wij ook op 09/09/06 te Haaltert.
Als ik dat zo zie zit jij héél goed met al je voorbereidingen.
Wij trouwen op dezelfde dag voor de wet en de kerk, dus dat vraagt natuurlijk een dag minder plannen....
Wij hebben al de kerk, de feestzaal,de fotograaf, de bloemist, de kapper, het pak van mijn toekomstige is gekozen en mijn kleed ook, de teksten van het misboekje zijn ook af...
Ik wil me nu vooral gaan bezighouden met de uitnodigingen en menu's + lay-out misboekjes..dat zal nog een moeilijk karweitje worden....en ook de geschenken voor aan de kerk en bedankingen moeten nog gekozen worden.
Zeg nu toch eens een vraagje, die ondertrouw wat is dat nu juist, ik hoor daar zoveel verhalen over. Wanneer moet je dat precies doen en wat moet je hiervoor doen?
Groetjes Ann-Sophie
|
|
valérie
|
7-2-2006 15:03:08
Hallo, wij trouwen ook op 9 september!
om 11h trouwen we in de kerk van Latem, en daarna is de receptie en het avondfeest bij mijn ouders thuis. We trouwen de week ervoor voor de wet.
de ceremoniemeester, de bloemen, de video, de fotograaf, de dj, het koor voor in de kerk, het vervoer, de kapper liggen allemaal vast en wij zijn vrijdag bij de pastoor geweest waar we voorbeelden van teksten hebben gekregen, dus dit weekeknd ga ik mij bezighouden met het misboekje
Nog veel werk, maar wel plezant!
groetjes, Valérie
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
7-2-2006 15:21:43
sjonge sjonge .... ge hbt niets meer te doen binnenkort ...
misboekje al af ..dat is wel HEEEEEEEEL lang op voorhand.
wij trouwen op 13/05/06 en dat is ook wel zo goed als af ... alleen nog op zoek naar wat muziek en dan moeten we dat nog even met pastoor bespreken.
uitnodigingen zijn we vollop mee bezig, bruidskindjes hebben kleren, mijn kleed wordt gemaakt, vriend moet echter nog wel iets vinden.
maar voor de rest .. er is nog tijd .... don't panic ..
Mieke 13/05/06
|
|
Tina
|
7-2-2006 17:49:10
hallo Vicky,
Wij trouwen op 3 juni 2006 nog even dus ! Bij ons is ook bijna alles geregeld. Ik ben van St.Niklaas en heb al wat trouwfeesten meegemaakt in de Scala. het is er heel goed en als je de openingsdans danst dans je onder een sterrenhemel : heel tof. Onze feest gaat door in het Parkhotel te Lokeren. Veel succes. Waar heb jij je kleed gehaald ? Het mijne wordt gemaakt door men schoonmama naar een model van Linea Raffaelli. Groetjes Tina
|
|
Sofie
9-9-2006
|
7-2-2006 19:55:16
Hey, wij trouwen net op de zelfde dag! Ik gan begin maart voor mijn kleed naar ann&john in eindhoven. We trouwen voor wet in bree en voor kerk op bokrijk! dus die kerk is al bezet die dag haha!! hopelijk nog heel veel plezier met het plannen en hopelijk hebben we goed weer die dag!!!!
|
|
Steven
9-9-2006
|
12-2-2006 20:04:46
Dag Vicky,
Wij trouwen ook op 09/09/06 ...
Zo te zien ben je al heel goed opgeschoten met de voorbereidingen. Alles wat gereserveerd moest worden ligt bij ons ook vast (zaal, DJ, fotograaf, kerk, priester, vervoer, etc ...) en de trouwjurk is besteld. Misboekje en uitnodigingen zijn in wording.
Wat wel leuk is, is dat wij ons feest in Wommelgem geven in het Lantaernhof (hopelijk heb je hier al goede echo's over gehoord?). Wij zijn destijds ook in de Scala in Beveren gaan kijken. Uiteindelijk vonden we te ver van bruid (Schilde) en bruidegom (Gent).
Succes nog met de voorbereidingen!
Kristien en Steven
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|