Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

3-7-2010 0:25:34
Hallo iedereen,

Aangezien het stilaan tijd wordt om eens rond te kijken voor een kostuum voor mijn ventje, ben ik beginnen surfen op het internet op zoek naar winkels die kostuums verkopen voor de bruidegom.
Alzo ben ik terecht gekomen op de site van suitopia (www.suitopia.be) waar je blijkbaar volledig online een kostuum kan bestellen. Heeft iemand al ervaring met deze firma?

Indien iemand een winkel kan aanraden, is dit uiteraard ook altijd welkom.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Véronique
18-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1919

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik3-7-2010 8:49:16

Hey Veronique,

In welke regio zoek je een winkel?

Katrien
28-8-2010
 Meld misbruik3-7-2010 9:41:24

Wij zijn vorige week bij Villa Verdi geweest. Hier zijn alle kostuums dezelfde prijs. Allemaal 395 €. Blijft hetzelfde welke je kiest.
En... Het wordt volledig op maat gemaakt en moet je niks voor bijbetalen! Mijn man is redelijk groot en zelfs zijn hemd gaan ze voor hem op maat maken. Dat kan je daar ook vinden. Zelfs tot schoenen toe. Maar echt super die mensen daar.
Een kostuum moet goed zitten. En via internet kan je het niet passen hé. Zou zonde zijn van je geld als het niet goed zit. Deze mensen staan je met raad en daad bij! Een echte aanrader!

Villa Verdi
Kortrijksesteenweg 1045
9051 Sint-Denijs-Westrem
www.italiaansemaatpakken.be

Je moet wel effe kijken wanneer het hun verlof is want tijdens het verlof (augustus dacht ik) gaan ze terug naar Italië. Maar jullie hebben nog tijd genoeg om daar eens te kijken want jullie trouwen maar in december zie ik. Wij hebben het vorige week besteld en komt 23 juli al binnen

Groetjes Katrien

Giovanni

Meld misbruik4-7-2010 3:51:40

Je zou eens moeten kijken bij Carbonella in Gent. Zij zijn sterk gekend om hun service en stijladvies. Groot voordeel is dat je zelf kan bepalen waar en wanneer je de collectie wenst te zien. Ofwel ga je naar de showroom te Gent, ofwel komen zij bij jou langs! Grote voordeel is dat alle winkels sluiten om 18h en ook op zondag niet beschikbaar. Zij zijn gewoon 24/7 beschikbaar. Prijzen ook heel scherp. Slechts 500 € voor een exclusief Italiaans kostuum (retouches en levering binnen de week inbegrepen). Ook een sterk punt is het zo dat er van elk model maar 5 stuks beschikbaar zijn voor de hele Benelux. Dit maakt dat je pak écht exclusief is, en niet een model dat een paar jaar oud is. Ook kwestie van het stijladvies zijn ze niet te kloppen. Echte Italianen met oog voor detail en weten perfect wat bij je past! Ik zou zeker eens contact met hen opnemen Véronique. Hier hun website: www.carbonella.be

Succes!

Véronique
18-12-2010
 Meld misbruik4-7-2010 15:16:49

Hey Sabine,

Wij zijn van regio Antwerpen, maar afstand speelt voor ons geen rol.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik4-7-2010 23:02:41

Hallo Véronique,

m'n schoonbroer heeft er ook z'n pak besteld. Nu kregen ze bevestiging van Fed Ex dat het nu 8 juli zou toekomen, ik laat je dan iets weten, goed?
Anders moet je maar herinnering sturen.
Wel zei m'n zus dat ze hun belofte van 6-7 weken niet nakwamen, het heeft bij hun nu meer dan twee maanden geduurd... Je hebt nog tijd, maar goed.... dat je maar weet dat dat 'n minpunt kan zijn.

Recensies waren elders erg lovend, vandaar dat m'n zusje zijn kostuum daar heeft besteld, en omdat het altijd voor 100 procent op maat gemaakt moet worden, want met retouches van standaardpakken trekt hij op niks.:)

Barb
25-9-2010
 Meld misbruik7-7-2010 10:46:39

Hey Véronique

Een aanrader in Hasselt: Vossen! Nu mét soldenprijzen ;)
Persoonlijk lijkt het me nogal 'gevaarlijk' om een kostuum via internet te bestellen - het kan heel mooi zijn, maar een kostuum moet 100% goed passen he. En 't is niet dat omdat het van internet komt, dat het goedkoper is - verzendkosten zijn vaak niet te onderschatten!

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info