Terug naar overzicht
Hoi! Ik kan jou mischien wel iets verder helpen Wij zijn vorige week naar een trouwfeest geweest in het Schuurken te Serskamp. Het was fantastisch weer dus de receptie gingen buiten door op het terras. Voor de kinderen was een groot springkasteel voorzien in de tuin. Het eten was lekker en er was meer dan genoeg. Na het eten hebben ze zelf de overschot mee naar huis mogen nemen. Dit stond er op het menu: - koud voorgerechtenbuffet met vis en vlees - soep kon je vijblijvend nemen - warm hoofdgerechtenbuffet met vis en vlees - dessertbuffet Ik kan er eigenlijk niets slechts van zeggen. Hopelijk ben je er iets mee! x
ook al naar trouwfeest geweest en gewoon dik in orde in schuurken. Intermezzo in lede nog niet geweest maar ze hebben nog een 2de intermezzo in wetteren en daar ben ik al geweest voor een rouw maaltijd en dat was zeer goed verzorgd en lekker en je had echt genoeg. denk dat ze in wetteren geen trouwfeesten kunnen doen wegens te klein. beukenhof dat ken ik niet
Hey, Wij hebben een goede maand geleden ons trouwfeest gegeven in Hof Ter Beucken in Buggenhout. Het was echt super. We hadden als formule het landenbuffet. De bediening was in orde, meer dan genoeg lekker eten,... Kortom alles was dik in orde. De reactie van onze gasten was ook meer dan lovend. Kortom een echte aanrader. groetjes Cindy
Hey, Ik ben ook al naar een feest in Buggenhout geweest, was wel in orde. wijzelf geven ons feest in de snip in moorsel, oook heel leuk en lekker met tuin aan!