Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepzakvraagje

3-7-2010 21:55:40
Hoeveel snoepjes doen jullie er in?
Ik heb van die voorverpakte dingen gekozen, met die hitte kan ik het nu al maken anders zouden ze smelten....
Ik doe er 2 van die kleine haribozakjes in, een lolly, een rolletje met van die kleine platte snoepjes, een zakje met chocoladekoekjes en dan ad buitenkant een bellenblaas.
Is dat genoeg?
Vind het zelf niet zo mooi ogen, losse snoepen tonen mooier hé...
Is in een puntzak, dus ja, ben niet overtuigd maar ja, ga het toch maar zo doen.... Geen tijd meer om alles opnieuw te kopen (in de week werk ik tot 18u en volgend weekend vrijgezellen ;-)

Iemand tips? Hoe doen jullie het?

Tx

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 422

Els
7-8-2010
 Meld misbruik4-7-2010 9:56:51

Hey Ingeborg,

De ouders van die kindjes gaan het praktisch vinden dat het voorverpakt is en de kinderen lekker, dus je moet je geen zorgen maken :-)

En het is zeker genoeg. Wij hebben potloden met van die fel gekleurde eendjes op en daarop maar een klein snoepzakje.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...