Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

4-7-2010 8:15:30
Beste,

Wij hadden als gastenboek het idee om een polaroid te leggen. Gasten konden dan een foto trekken van zichzelf en op de achterkant hun wensen schrijven. Momenteel hebben we echter moeite om de polariod te vinden, daarom zijn we op zoek naar alternatieven voor het gastenboek.
Zelf willen we niet direct een boek leggen waar de gasten iets in kwijt kunnen. Hebben jullie originele alternatieven?

Alvast bedankt,
Roel en An

Roel

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1504

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik4-7-2010 9:13:20

Wij hebben een praatpaal gehuurd via DVD felicitaties! Maar nu had ik gistere op een site gezien dat ze ook wel eens bierviltjes leggen en daar staan dan vragen op waar de gasten op moeten antwoorden en die kan je nadien bewaren in een kaft dat hierbij geleverd wordt, is wel leuk : http://www.styleyourwedding.be/shop/product_info.php?cPath=19&products_id=218 (maar ik vond het een beetje te duur)

Groetjes Evie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 11:56:31

Hoezo? Moet maar intikken en je vindt er zovelen die je kan kopen, het is alleen niet goedkoop, eerst toestel maar dan ook nog eens die navulcassettes met inkt en fotopapier...
We spreken dan wel over moderne versie van Polaroid, niet meer zo'n groot geval...

http://www.digicamshop.be/product/72329/polaroid-two-instant-digital-camera.html?ref=10164&gclid=CNDH2ICP1KICFYcrDgodsHauyA

Het blijft wel goedkoper dan zo'n praatpaal of die fotocabinekes, met voordeel dat je daarna nog steeds zo'n polaroid hebt...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 16:46:18

P.s.: misschien is dit ook 'n optie, dat overwegen wij nu nl.

http://www.trouwalbumwinkel.nl/c-522212/memo-albums/

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 19:58:28

Hallo

Wij wilden eerst ook met een polaroid werken, maar die zijn inderdaad moeilijk te vinden. Zeker de navulcassettes... (staat ook een vervaldatum op) en ook omdat 'polaroid' eigenlijk niet meer bestaat.

Wij zijn hiervoor in enkele fotowinkels gaan horen en die vertelden ons dat je de zwart-wit navulcassettes sinds kort weer terug kunt krijgen. De kleurencassettes pas terug vanaf eind september. Ze vertelden ook dat je zeker naar een polaroid 630 (en niet minder) op zoek moet gaan, want anders kan je met die cassettes dus niks doen...

Wij zijn dan uiteindelijk overgestapt naar een fotoprintertje van canon selphy. Het voordeel is dat je met een degelijke digitale camera je foto's kan trekken en deze dus goed van kwaliteit zijn. (in tegenstelling tot een polaroid) Je sluit daarna je camera erop aan en het begint te printen...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik6-7-2010 7:58:00

Die Polaroids bestaan wel degelijk hoor! Gloednieuw en beter dan ooit, omdat het niet meer met inkt werkt maar met fotokristallen! Op basis van ZINK foto papier ofzo. Maar blijft duur, zelf foto's ontwikkelen is goedkoopste...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik7-7-2010 8:32:37

Hoi!

Kijk misschien ook eens op Ebay! Kan je koopjes doen :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...