Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Van alles ...

4-7-2010 12:10:11
Het duurt nog wel even en toch kan ik niet stoppen regelen, zoeken, surfen, denken hihi.. hoe meer ik rondkijk hoe meer dingen ik precies nog moet zoeken... Gelukkig nog wel enkele maandjes tijd maar toch :-) Zal blij zijn als we bij de pastoor zijn geweest (20juli)... als de enveloppe geschreven zijn (zoude eerste week van juli klaar zijn) en als ik het eerste deel van de tafelversiering kan halen bij de bloemist (eind volgende week)... En zal nog blijer zijn als dieje teller hier beneden nog wat lager staat :-)
-Heeft normaal elke kerk een eigen rode loper? Vind het namelijk echt duur om eentje te huren!
-Kan je ergens prentjes vinden van boeketten voor in de kerk? Moet je dat achterlaten? Pastoor zei als je het zelf laat maken dat je het mag kiezen maar zo het schijnt laten ze dat normaal gezien altijd achter ...
-Vinden jullie dat een bruidstaart noodzakelijk is?
-Als auto hebben we een Dodge Caliber (getuige van hem) maar is deze wel goed?

Beetje vanalles en nog wat wat ik hier wou zetten :-)

Groetjes Evie

Evie
16-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 540

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-7-2010 15:15:24

1. Nee, niet elke kerk heeft een eigen rode loper. Wij hadden geluk, want onze kerk had dat wel zelf. Deze mochten we gratis gebruiken.
2. Dit hing bij ons aan de stoelen: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=photos#!/photo.php?pid=734515&id=1240628751 Het altaarstuk was ongeveer hetzelfde maar dan véél groter en ook afhangend. Er was ook een stuk rond de paaskaars. Hiervan heb ik geen duidelijke foto online. Bloemisten hebben zelf ook boeken met foto's hiervan.
3. Een bruidstaart heeft toch iets speciaal, vind ik. Die wordt dan binnen gerold en dat is toch wel een mooi moment. Je kan natuurlijk ook met bv. een dessertenbuffet werken waarbij verschillende taarten op een tafel worden binnengerold (zonder een specifieke bruidstaart te hebben). Dan kies je gewoon één taart die je aansnijdt. Ik ben gisteren naar een trouwfeest geweest en daar was dat op deze manier.
4. Het vervoer kies je zelf. Als jij daar tevreden over bent, waarom dan iets anders nemen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...