Terug naar overzicht
Bij een collega van mijn man hingen aan de stoelen van het bruidskoppel héél grote witte ballons aan een lang touw. Als de ringen moesten komen, trokken ze aan het touw de ballon naar beneden. De ring van de man hing dus aan de ballon die aan de stoel van de bruid hing en de ring van de vrouw hing aan de ballon die aan de stoel van de bruidegom hing. Was wel een verrassend effect, want niemand verwachtte dat de ringen gewoon de hele tijd al aanwezig waren. Dit huwelijk is nu al zo'n 4 jaar geleden en toch kan ik me dit moment nog steeds herinneren! Mag er wel niet aan denken moesten deze ballons losgeraakt zijn en boven in de kerk beland zijn... Na de viering werden deze ballons opgelaten voor de papa van de bruid en de mama van de bruidegom die reeds overleden waren.
Wist je dat er valkeniers zijn die bijzondere arrangementen hebben waarbij de ringen worden aangevlogen door kerkuiltjes of valkjes? ;-)
hey véronique , dat lijkt me een leuk idee. Ife, m, ook leuk maar wegens angst voor vogels toch maar even niet :-)