Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gisteren vrijgezellen gehad

4-7-2010 16:06:34
Hoi allemaal,

gisteren had ik eindelijk mijn vrijgezellen. Ik had er lang naar uitgekeken, hoewel ik niet mocht weten wanneer die zou plaatsvinden.
Om half tien 's morgens moest ik bij mijn zus zijn om naar een winkel te rijden. We deden dit en toen we terugkwamen moest ik ineens mee op vrijgezellendag.
We hebben eerst heerlijk relaxt in Het Vijfde Seizoen in Westerlo. De sauna's waren heet met dit weer, maar het openluchtzwembad was zeer geliefd! :-) Ik mocht ook nog genieten van een Hot Stone massage van bijna een uur, zalig!!!
Na ons bezoek aan de sauna, gingen we ons op het appartement van mijn zus klaarmaken om te gaan eten. Mijn beste vriendin had een outfit, speciaal voor mij gemaakt en de anderen waren allemaal in het wit met een groene boa, zeker de moeite, om te zien. Ik had een roos kleedje aan, met een roze paraplu en een roze tasje.
We zijn lekker gaan eten in DE POST in Geel en nadien terug naar het appartement van mijn zus. Daar wachtte mij een quiz over het huwelijk, huishoudelijke taken, baby's en mijn toekomstige. Verder nog iets gedronken en dan zouden we op weggaan naar een muziekcafe om te dansen, maar opeens ging de bel. Daar stond hij dan...de stripper!
Gelachen hebben we, iedereen was enthousiast!
Nadien toch naar het muziekcafe geweest en de beentjes los gedanst. Rond vier uur, was het welletjes geweest en zijn we gaan slapen. Het was een fantastische dag, met dank aan mijn zusje en de 9 vriendinnen die meegingen :-)

Joke
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 916

Tineke
31-7-2010
 Meld misbruik4-7-2010 22:13:14

Hey,

Leuke dag gehad! Lijkt de moeite geweest te zijn...
Ik kijk ook al uit naar de mijne, binnen een tweetal weken.

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...