TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
elien
15-10-2010
|
4-7-2010 18:15:47
Wij hebben ze besteld in Ava Aalst, we zijn er heel tevreden over, het is wel wat duurder uitgevallen dan we dachten omdat er een speciale druk nodig was maar das was ook zo bij bv. Clips. In de winkel vroegen ze onze aantallen, schreven ze op welk lettertype,... we wilden. We konden dan kiezen, ofwel betaalden we als voorschot onze drukkosten, ofwel onze kaarten. We mochten zelf per mail onze tekst doorsturen naar de drukker, ik ben hier wel voorstander van, zo heb je minder kans op foutjes enzo. Hierna maakte hij een proefdruk die we per mail kregen ( Op dezelfde dag nog!) Na akkoord van de proefdruk kregen we na 6 werkdagen al telefoon van de Ava dat ze klaar waren.
Ik vind dit dus echt een aanrader, we zijn heel blij met de uitnodigingen en we vinden dat het allemaal ZEER snel gegaan is!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
4-7-2010 20:49:50
Ook de onze kwamen van AVA (St-Niklaas): héél correct en snelle levering! Voordeel is ook dat je een vaste drukkost betaalt of je nu één kaart of 1000 kaarten besteld. Ook moet je voor kleureninkt niet extra betalen. Zwart of roze of appelblauwzeegroen is allemaal dezelfde prijs! (Dit is bij een drukker wel anders).
|
|
Wendy
7-8-2010
|
4-7-2010 21:19:55
Wij hebben de onze bij AVA Sint-Truiden besteld en zijn heel tevreden over het uiteindelijke resultaat, iets minder over de service.
We hebben heel lang moeten wachten op onze proefdruk. Ik heb een keer of 5 moeten bellen. Telkens kreeg ik te horen "Het is niet normaal dat u nog geen mail met proefdruk gehad heeft, we kijken het na en nemen contact met u op". Waarna ik dan weer enkele dagen niets hoorde... Uiteindelijk heb ik mij eens boos gemaakt en nog diezelfde dag had ik de mail. De aanpassingen, druk en levering zijn daarna wel allemaal correct gebeurd.
|
|
rafa
6-5-2011
|
4-7-2010 21:54:07
en wat is dan de prijs ongeveer bij AVA als ik dat zo mag vragen?
want dit lijkt mij idd wel interssant ja...
|
|
Maureen
11-9-2010
|
4-7-2010 22:07:09
Wij hebben onze ook bij AVA St Truiden besteld en ik was hier heel content over. Ik denk een paar dagen na bestelling kregen we onze proefdruk en een weekje daarna heb ik al telefoon gehad dat ze geleverd waren en dat we ze konden afhalen. Ook heb ik erna nog moeten bij bestellen en dat was geen enkel probleem, woensdag bijbesteld, dinsdag erna telefoon dat ze al geleverd waren.
Hele goede service.
Wij zaten rond de prijs van 350 euro voor zo'n 130 uitnodigingen met drukkosten erbij.
|
|
steph
21-8-2010
|
4-7-2010 22:20:23
Wij zijn ook heel tevreden. Vlugge service. Drukkosten waren 105 euro voor druk binnenvel annonce en 35 euro voor druk avond/receptiekaartjes. (AVA Brugge). Druk in zwart was 5 euro goedkoper.
Wel opletten: de drukker waarmee ze werken in Brugge is enkele weken gesloten in juli-augustus, er wordt dan ook geen huwelijksdrukwerk gedaan. Dus dat zou voor de andere winkels ook wel eens zo kunnen zijn.
|
|
elien
15-10-2010
|
5-7-2010 8:26:30
In Aalst was het 80 euro drukkosten per zijde van de uitnodiging. De kleine kaartjes waren 20 euro.
|
|
elien
15-10-2010
|
5-7-2010 8:27:25
Wij hadden wel een uitnodiging met goudkleurige opdruk en dat was extra betalen dus daar moet je ook wel rekening mee houden.
|
|
Cindy
21-8-2010
|
5-7-2010 9:58:28
Wij zijn ook heel tevreden van AVA Boortmeerbeek. Snelle service!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-7-2010 13:27:15
Blijkbaar overal verschillende prijzen...
Wij hebben vorig jaar bij AVA St-Niklaas €62 drukkosten betaald voor de binnenzijde en per bijkomende kant (voorkant, apart kaartje avondfeest,...) €20. Misschien zijn de prijzen ondertussen aangepast??
Op twee weken hadden wij onze kaarten: na een week de proefdruk, een week later al de rest.
|
|
Inge
|
3-8-2010 21:27:02
Probeer eens bij NAthinG, zij maken de uitnodigingen op maat en zijn goedkoper dan de Ava!
www.nathing.webs.com
Veel succes!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|