Terug naar overzicht
Wij nemen van die plastic bollen. Ik doe er beetje zwarte doorschijnende organza en witte bloemblaadjes in, met nog 3 witte en 3 zwarte badparels. Een wit met zwart strikje erbij en een kaartje met bedankt. Ik leg ze allemaal in diepe schalen waar dan ook weer die zwarte tule en witte bloemblaadjes inliggen. Ons thema is zwart/wit vandaar. Ik wilde ook niet gewoon bruidssuiker. Kan er niet aandoen, maar suikerbonen vind ik voor een geboorte. Misschien gewoon ander soort snoep, kleine kaarjes, kleine zeepjes, Je kan echt zoveel vinden op internet .... Grtjs
Wij nemen snoepjes in de kleuren van ons thema. Als er markt in de buurt is bij jullie kan je daar meestal wel een kraam vinden met snoepjes aan heel schappelijke prijzen.
Eén tip: neem geen halfzachte muntjes (Mentos e.d.). Wij zijn eergisteren naar een trouwfeest gegaan en daar waren de bedankjes van die muntjes in een héél mooi doosje. Maar... die muntjes leken door de warmte wel 'beduft'.
wij hebben suikerhartjes in onze bedankjes
Wij hebben uiteindelijk frambozenharten snoepjes gekozen voor onze bedankjes voor de kindjes. En traditionele suikerbonen in de kleur van onze bedankjes voor de volwassenen. In ieder geval bedankt allemaal voor de tips! :o)