Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat in bedankdoosjes steken?

4-7-2010 23:00:10
Hoi allemaal,

ik heb bij de drukker doosjes laten drukken om af te geven als bedankjes aan onze gasten bij het trouwfeest. Heeft iemand enkele leuke idee'tjes wat ik hier juist in kan steken? Liefst niets wat kan smelten aangezien ik deze zelf ga vullen en er toch graag 2 weken op voorhand aan wil beginnen.

Groetjes
Sanne

Sanne
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1357

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik5-7-2010 0:22:33

Wij nemen van die plastic bollen. Ik doe er beetje zwarte doorschijnende organza en witte bloemblaadjes in, met nog 3 witte en 3 zwarte badparels. Een wit met zwart strikje erbij en een kaartje met bedankt. Ik leg ze allemaal in diepe schalen waar dan ook weer die zwarte tule en witte bloemblaadjes inliggen. Ons thema is zwart/wit vandaar. Ik wilde ook niet gewoon bruidssuiker. Kan er niet aandoen, maar suikerbonen vind ik voor een geboorte.
Misschien gewoon ander soort snoep, kleine kaarjes, kleine zeepjes,
Je kan echt zoveel vinden op internet ....
Grtjs

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-7-2010 10:30:48

Wij nemen snoepjes in de kleuren van ons thema. Als er markt in de buurt is bij jullie kan je daar meestal wel een kraam vinden met snoepjes aan heel schappelijke prijzen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-7-2010 19:20:16

Eén tip: neem geen halfzachte muntjes (Mentos e.d.). Wij zijn eergisteren naar een trouwfeest gegaan en daar waren de bedankjes van die muntjes in een héél mooi doosje. Maar... die muntjes leken door de warmte wel 'beduft'.

elke
31-7-2010
 Meld misbruik21-7-2010 15:08:47

wij hebben suikerhartjes in onze bedankjes

Sanne
28-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 16:44:26

Wij hebben uiteindelijk frambozenharten snoepjes gekozen voor onze bedankjes voor de kindjes. En traditionele suikerbonen in de kleur van onze bedankjes voor de volwassenen. In ieder geval bedankt allemaal voor de tips! :o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...