Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Occasion Wear Esprit

5-7-2010 9:32:04
Hallo,

Weet er iemand waar ze de "occasion wear" collectie van esprit verkopen? (liefst west of oost vlaanderen, eventueel Brussel).

Ik had een pracht van een zwart kleedje gezien maar ze hadden het niet meer in mijn maat :-(

Via google vind ik ook niet onmiddelijk verkooppunten ...

Alvast bedankt voor alle tips!

Doorke
23-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1349

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik5-7-2010 9:34:21

Al gekeken op de website van Esprit? Heb daar al vaak gekocht met veel plezier, het aanbod is ook veel groter dan in de winkels!

Groetjes,

Tinneke

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik5-7-2010 9:48:26

Als ik van jou was zou ik ook kijken op de website van Esprit. Heb er ook al gekocht en gaat allemaal vlot. Het leuke is dat als je iets in de winkel ziet en je maat is er niet in, je geluk kan hebben op de site en je maat er wel nog is. Als het dan toch niet helemaal naar je zin is of de maat toch niet klopt, kan je het ook zonder probleem terugsturen.

Groeten,
ilse

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik5-7-2010 10:00:52

Hey,

Dat is inderdaad een heel goede tip. Maar vind het daar niet terug...

Mocht er toch iemand adresjes weten...

Annelies
18-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 19:19:12

bij tiffany's in Aalst verkopen ze een klein aanbod van die collectie
veel succes!
grtjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...