Terug naar overzicht
misschien bij carta rosa?
Hey Ilse,Zo een uitgesneden kartonnen display van sterren of acteurs zijn "betaalbaar" omdat ze in grote aantallen gemaakt worden. Voor 1 exemplaar te laten maken is bijna niet te betalen.Ik ken een bedrijf die zulke dingen maakt, dus je kan me altijd eens mailen : bart@motionpictures.be Wat je bv. wel kunt doen is jullie foto digitaal laten drukken op een soort sticker.Deze wordt dan gekleefd op een dun polyester bord en dat kan je rechtzetten.Dit is betaalbaar en je kan het heel groot laten maken. Life-size. ;o) Daar ken ik ook iemand voor die goed is in prijs. Laat me maar iets weten als je hun contactgegevens wilt hebben.Alvast succes ermee. Leuk idee ! ;o)Greetz, Bart www.motionpictures.be
1. Zal dit dan een foto zijn in jullie trouwkledij??? Dan ziet jouw man jouw kleed al op voorhand... Wil je dit? Als het niet in trouwkledij is, zullen de mensen die jullie nog niet hebben gezien op het gemeentehuis of in de kerk jullie willen bewonderen! 2. Sowieso gaan mensen jullie willen opzoeken... Al is het maar om hun kaartje, bloemetje of wat dan ook te overhandigen! Storend als je dan net in gesprek bent... 3. Ikzelf vind het een vorm van beleefdheid dat je de mensen welkom heet op je feest. Als je dit niet doet, zullen sommige mensen 'op hun tenen getrapt zijn', precies of ze zijn niet belangrijk genoeg om hen welkom te heten (vooral de oudere generatie denkt zo, merk ik). 4. Als je iedereen welkom heet, ben je zeker dat je iedereen minstens héél even gesproken en gezien hebt. 5. Je zal sowieso verder op de avond nog met iedereen kunnen praten: tijdens het eten, tussen de gangen van het diner door, op de dansvloer,...
Hoi, Ik ben het volledig eens met Véronique. Dat zou heel raar overkomen tenzij je weet dat jou gasten er echt niet van wakker liggen, maar dat zou me verbazen want iedereen geeft graag zijn cadeautje of envelopje persoonlijk af. Je kan het wel oplossen door op de uitnodiging te zetten bv. om dat uur aanwezig te zijn en de receptie iets langer laten duren dat je met iedereen kan babbelen maar dan gaan de eerste aanwezigen misschien ongeduldig worden want een receptie moet ook geen uren duren. En zoals eerder vermeld heb je de ganse avond nog om met iedereen te babbelen en handjes schudden hoort er nu éénmaal bij!
hoi bart, wat bedoel je met betaalbaar???