Terug naar overzicht
wij zijn gewoon bij een drukker binnen gestapt en die heeft ons boeken met voorbeelden meegegeven. Dat was ook ruim een jaar voor wij trouwden, ondertussen zijn er voorbeelden weg en andere bijgekomen, zijn de prijzen verandert,... maar we hadden al wel een idee wat het ons zou kosten. Uiteindelijk, een jaar later is het wel een hele andere kaart geworden dan wat we in gedachten hadden : ik vond die met zwart/fushia of rood mooi. En nu is het een hele sobere grijs/beige geworden...
Op trouwbeurzen zijn er ook altijd drukkers die dan heel wat voorbeelden bijhebben. Op die manier kan je vrijblijvend ideetjes opdoen.
Bij AVA liggen ook massa's boeken die je vrijblijvend kan inkijken. Je hoeft zelfs niemand aan te spreken om die boeken te vragen. Die liggen gewoon in de winkel. Bij sommige websites, o.a. Buromac kan je ook gratis stalen aanvragen.
wij hebben onze uitnodigingen bij carta rosa besteld. Zijn er super tevreden van.
kijk eens op de website van cardxl. ik heb daar onze kaarten besteld en ze worden aan huis geleverd. je krijgt een proefdruk per email. het valt mee van prijs en de service is er goed.
Wij laten onze uitnodigingen ontwerpen door een grafisch ontwerper, dan heb je natuurlijk exact dat wat je wil en meer een soort 'exclusieve' kaart maar is wel vrij duur. Wij laten dit doen door een vriedin van mij die grafisch ontwerp gestudeerd heeft ... Voor we dit beslisten hebben wij ook gedacht aan Carta rosa, inderdaad erg leuke ontwerpen!!
Hallo, Wij trouwen binnen 26 dagen, dus onze uitnodigingen zijn al verstuurd. En we hebben heel veel positieve reacties gekregen. Iedereen vond ze heel origineel!! Wij wilden geen gewone trouwkaarten maar iets speciaal. Daarom heb ik heel internet afgezocht. Dan heb ik op de site flessenpost.nl iets gevonden. Plastieke of glazen flesjes. Je kan ze volledig zelf vullen. Ik heb dus de uitnodigingen op gewoon dik papier gemaakt. En die opgerold in de flesjes, samen met piepschuim balletjes. Het was een groot werk, maar wel de moeite waard als je achteraf heel wat positieve reacties krijgt!! Succes ps: ik zet een foto ervan op mijn site: www.7augustus10.bruiloftsite.nl Nathalie 07/08/2010
Neem eens contact op met NathinG, zij maken uitnodigingen op maat, dus uniek en 100% je goesting, en ze zijn goedkoper dan kiezen uit de boeken of de Ava! www.nathing.webs.com of 0477 94 69 99