Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur kostuum

5-7-2010 13:11:54
Hoi iedereen,
ik ben op zoek naar een winkel waar je tegen een schappelijke prijs een driedelig zwart kostuum kan huren regio antwerpen. Ik heb labaere in Zottegem in mijn hoofd als referentie omdat die ook schappelijk zijn van prijs maar voor ons wel een eindje rijden en dat trachten we te vermijden. Het is voor iemand van de suite die eigenlijk nooit een kostuum draagt.

Alvast bedankt!

Evi
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 673

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 13:27:41

Wij hebben de kostuums gehuurd in Mechelen: Style Tailors. Ze hebben een website. Heel vriendelijke mensen en mooie kostuums.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-7-2010 13:30:01

De onze kwamen van bij De Waele in St-Niklaas: €60 voor het pak + €5 voor de das.

Marissa
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 14:10:35

Hoi,
Wij hebben voor heel de suite dezelfde kostuums gehuurd bij Style Tailors in Brasschaat.
http://www.styletailors.com/

succes !

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik5-7-2010 14:37:50

Hey,

Wij hadden ook gehuurd bij style taylors maar eerlijk gezegd, ik zou daar nooit nog iemand naartoe sturen!!! Inderdaad heel vriendelijke mensen bij het passen, dat wel, maar datgene wat ze afleveren is gewoon schandalig.
Donderdags voor trouw mochten we de kostuums gaan ophalen. 1tje ervan totaal verkeerde maat en een ander had een heel andere kleur dan de 5 anderen! Enfin, teruggegaan en ze gingen het omruilen en ons een seintje geven.
Na veel heel en weer gebel en lang wachten kregen we zaterdags, een uur voor de trouw, (jawel, pas een uur ervoor) eindelijk bericht. Veel onnodige stress dus!
En bij het aandoen van de kostuum bleek in dat van de vriend van mijn getuigen gewoon een brandgat in de vest te zitten en vlekken op de broek. Ook bij de anderen waren alle broeken onderaan aan het rafelen, maar ja, geen tijd meer om er iets aan te doen dus gewoon aangedaan.
Bij het terug binnenleveren hebben we ons beklag gedaan en het enige wat ze konden zeggen was "tja, da hebt ge met gehuurde kostuums he" Sorry, maar dat is geen uitleg!!! Je betaald toch voor goede spullen.
Gelukkig had mijn man ergens anders een kostuum gekocht en zag hij er stralend uit.
Maar mij zien ze daar nooit meer terug!!

Groetjes

marijke
30-10-2010
 Meld misbruik5-7-2010 15:34:55

Mijn toekomstige heeft gehuurd bij Ducheyne in Antwerpen en was erg tevreden van de service daar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...