Terug naar overzicht
Wij hebben de kostuums gehuurd in Mechelen: Style Tailors. Ze hebben een website. Heel vriendelijke mensen en mooie kostuums.
De onze kwamen van bij De Waele in St-Niklaas: €60 voor het pak + €5 voor de das.
Hoi, Wij hebben voor heel de suite dezelfde kostuums gehuurd bij Style Tailors in Brasschaat. http://www.styletailors.com/ succes !
Hey, Wij hadden ook gehuurd bij style taylors maar eerlijk gezegd, ik zou daar nooit nog iemand naartoe sturen!!! Inderdaad heel vriendelijke mensen bij het passen, dat wel, maar datgene wat ze afleveren is gewoon schandalig. Donderdags voor trouw mochten we de kostuums gaan ophalen. 1tje ervan totaal verkeerde maat en een ander had een heel andere kleur dan de 5 anderen! Enfin, teruggegaan en ze gingen het omruilen en ons een seintje geven. Na veel heel en weer gebel en lang wachten kregen we zaterdags, een uur voor de trouw, (jawel, pas een uur ervoor) eindelijk bericht. Veel onnodige stress dus! En bij het aandoen van de kostuum bleek in dat van de vriend van mijn getuigen gewoon een brandgat in de vest te zitten en vlekken op de broek. Ook bij de anderen waren alle broeken onderaan aan het rafelen, maar ja, geen tijd meer om er iets aan te doen dus gewoon aangedaan. Bij het terug binnenleveren hebben we ons beklag gedaan en het enige wat ze konden zeggen was "tja, da hebt ge met gehuurde kostuums he" Sorry, maar dat is geen uitleg!!! Je betaald toch voor goede spullen. Gelukkig had mijn man ergens anders een kostuum gekocht en zag hij er stralend uit. Maar mij zien ze daar nooit meer terug!! Groetjes
Mijn toekomstige heeft gehuurd bij Ducheyne in Antwerpen en was erg tevreden van de service daar.