Terug naar overzicht
Wij zijn naar 4 zalen geweest en bij ons varieerden de prijzen in feestzalen tussen 10 en 15 euro en bij traiteur tussen 6 en 9 euro voor buffet of dessertbord Meestal is een taart per persoon ook in een zaal is dat rond de 5 euro per persoon voor enkel een taart maar in een buffet is meestal een bruidstaart opgenomen en bij de trateur is dat zeker zoveel niet maar daar ken ik de prijs niet van. succes met het maken van je prijsberekening :D bij mij is dat al achter de rug! groetjes Fatimma
Wij betalen (denk ik) 13,5€ voor dessertbuffet en de bruidstaart apart was zo'n 7€ per persoon!
bij ons was het €5 pp voor dessertenbuffet en €3 pp voor bruidstaart. succes!
Voor bruidstaart was het € 6/pp. en € 12,50/pp voor dessertenbuffet. We hebben dan zo geregeld met zaal dat we voor beiden gaan, een bruidstaart en kleiner dessertenbuffet beiden voor € 12,50 per persoon, kwestie van toch taart te hebben, maar ook weer genoeg variatie/aanbod in dessert, analoog aan andere gangen die ook buffetvorm zijn.
?? Wij betalen bijna 50euro per persoon voor ons dessertenbuffet! Is wel inclusief drank, bediening etc. Mag ik vragen wat er in die bedragen v jullie dan begrepen is want is wel heeeel weinig...
@Cara, gewoon, allerlei soorten desserten: chocolademousse (wit/melkchoc.), taartenbuffet, crème brûlée, fruitbrochettes (incl. chocoladefontein), panna cotta, pannenkoekjes, ijs, tira misu etc.... Maar is wel zonder drank, service en BTW zit overal in prijs gerekend. Maar wij nemen ook wel 'n buffet hé vooraf, dus 't is niet dat we niets anders dan dessertenbuffet nemen als avondfeest...
Ik dacht +/-€13 voor de avondgasten die ervoor diner hadden. Voor enkel de dansgasten (die dus niet het volledige diner hebben) was dit +€2 omdat die meer eten. @Cara: Voor de dansgasten kwamen wij op €40p.p. Dit is dan ook dessertenbuffet + koffie of thee + drank tot het einde van het feest. Hier is enkel de vraag gesteld wat het dessertenbuffet apart kost.
hier is het 3euro50 p.p voor de bruidstaart bij de bakker (aantal verdiepingen maakt hier ook niet uit) Weet niet dat dat overal zo is maar is wel leuk te weten. :).
Ok mijn bruidstaart is 2 euro per persoon dat valt mee. Zal dan eens informeren bij onze bakker. Groetjes Dankuwel
wij betalen 17e/per p voor chocoladefontein met fruitsate,s,rijstcreme met bruine suiker ,baveroikes en dan nog is barbeque der bij met 4 stukken vlees de man en voor taart gaan we nog zien
bij ons is het 10 euro per persoon desserten buffet en bruidstaart