Nu Online
Momenteel zijn er 771 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

5-7-2010 17:28:25
Hallo,

Onze trouwdatum is 27 augustus 2010. Ik heb alleen nog maar stress gekend wat deze datum betreft. Ik en mijn toekomstige staan alle twee in shiften, wat het gevolg heeft dat we elke moment dat we samen zijn van alles moeten bespreken en regelen. Ik heb nu mijn eerste pasbeurt gehad maar nog vol stress. Heb er niet echt van genoten. Ik heb ook van kapster moeten veranderen omdat de mijne stop door allergie. (spijtig ik ging er al meer dan 10 jaar, maar voor haar gezondheid is het beter). Maar we houden de moed erin. Ik heb het volste vertrouwen erin dat mijn nieuwste kapster het even goed gaat doen. Nu wou ik even weten of er nog trouwers zijn die hetzelfde probleem hebben om alles te kunnen regelen. (omdat je niet genoeg tijd hebt)

anja
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 990

Romana
20-8-2010
 Meld misbruik5-7-2010 21:21:48

Hoi, Anja,

Wij trouwen op 20 augustus en ik heb het laaste jaar het gevoel alsof ik het niet allemaal goed kan regelen. Ik heb zoveel ideeen, mar de tijd om ze uit te voeren ontbreekt. Ik werk full time, heb 2 kinderen en ik doe er een universitaire studie naast.

Het meeste is echt al wel gedaan, maar de stress herken ik echt wel.

Nu ja, nog even en dan kunnen we hopelijk genieten van een mooie dag!

Romana

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 8:26:14

mijn vriend werkt overdag en ik 's nacht we hebben het zelfde probleem komt er nog bij dat ik enkel vrijdag avond vrij ben das alle afspraken moeten op een vrijdag pfff met nog 38 dagen is het voor mij ook stressie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...