Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed thuis

5-7-2010 20:13:09
hey,
ik had vandaag mijn 2de en laatste pas! van deze morgen was ik al aan het hopen van laat de maat nu juist zijn en niet zo als de eerste keer! en mijn hopen heeft geholpen het zat als gegoten nu alleen nog net iets te lang maar dat hebben ze dan heel snel terug een beetje korter gemaakt en dan hop ermee naar huis!

kan niet wachten om het aan te doen! het hangt nu bij mijn mama thuis te wachten op mij!
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 561

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 20:33:28

hey Jessie,
kan dat zijn dat ik je daarstraks gezien heb???
Ik ben gewoon de stukjes aan elkaar aan het rijgen: cosmobella, 24/7, Jessie,...
Ik was vandaag bij Maxim's in Aarschot voor mijn 1e pas.

Caroline

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 20:44:42

hey,
dat kan om 15u was ik daar! en jij was daar met jou mama kan dat!
grtjs jessie

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 21:09:27

inderdaad!
Ben blij dat het bij jou in orde gekomen is... ik heb nu hetzelfde voor.
Ik kon er niet meer in na 7 maanden... Stress tot en met. Ik was nochtans niet echt bijgekomen, maar wel uitgezet blijkbaar :-s
Maar 1 cm langs elke kant uitnemen kan wonderen doen!
Mijn schoonma is om 17u gegaan en haar bustier was ook te klein...

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 21:22:41

yep 1cm kan wonderen doen! er zijn er blijkbaar veel dat het voor hebben dat het te klein is! jij hebt ook een cosmobella? bij mijn mama was alles in orde! ik kan echt ni klagen over maxim ben er echt content van, die doen echt super hun werk want mijn bandje rond mijn hals was ook nog iets te groot en heb een half uurtje gewacht en alles was in orde! en wat vond je van mijn kleed? ben zo zenuwachtig voor de reacties want ja het is klassiek he!
grtjs

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 21:31:33

ik heb inderdaad ook een cosmobella.
Het jouwe hing in het pashokje over mij en ik was het nog aan het bewonderen terwijl ik zat te wachten, ze hebben die cm direct uitgenomen. Ook als je het aanhad! De halter is echt mooi en dan de vetersluiting... die vind ik geweldig! Ik heb er ook eentje.
Ik was zelf een beetje jaloers, want ik vind dat jou taille echt mooi uitkwam in die jurk. Ik ben zelf klein en mollig, ik ben nogal "recht" van figuur.
Toen ik de 1e keer ging kiezen wou ik iets modern, maar toen ik zo'n klassieke jurk aanhad was ik toch direct verkocht hoor.
Bij mijn mama was ook alles in orde. Alleen de bandjes van haar topje moesten een beetje kleiner en de V-hals iets kleiner, want nu hing haar tweeling er bijna uit!

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 21:46:50

nee dat hebben ze gedaan toen ik mijn eerste pas heb gehad en daarom was ik nu nog zenuwachtig! ik wist niet dat het goed ging zijn! en die halter was eigenlijk zonder de parels en dan hadden ze overschot van mijn parels onderaan en die hebben ze aan de halter dan gemaakt! ben toch ook niet groot en ook mollig, maar denk dat die vetersluiting er veel aan doet want die trekte dat nogal aan seg! als ik de eerste keer was gaan passen zat ik ermee in mijn hoofd van het zal een LR worden, maar toen ik het aan deed dacht ik van jakkes, als je niet mager bent en je hebt een beetje vorm is dat echt niet mooi en toen is zijn ze met mijn kleed aan gekomen en dacht ik van sorry nee dat is mijn ding niet maar heb het dan toch maar gepast en dan de spiegel en ik had direct zoiets van ja dat is het! heb er daarna nog aan gehad maar keerde altijd terug naar het deze! en ik denk toch dat je altijd iemand anders mooier gaat vinden in een trouwkleed dan je eigen heb dat ook! awel ik vind het spijtig dat ik da van u niet heb gezien, dan kon ik je misschien al direct een beetje gerust stellen!
ik heb wel je mama horen zeggen van:" dat is ook een mooi kleed he"!
hopelijk komt ook alles goed voor jou he, maar dat zal wel! ze doen daar hun best!
grtjs

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 23:10:48

hihi, hier net hetzelfde verhaal!!!
Ik wou een LR, maar dat paste langs geen kanten! Toen ze zoiets klassiek lieten zien dacht ik ook: nooit van mijn leven. Maar toen ik het aanhad, amai!
Ze hebben in de winkel ook wel gezegd dat ik mooi was hoor, maar dan denk ik altijd: "jaja, dat zegt ge tegen iedereen!"
Die veter doet inderdaad veel, maar ik heb mezelf een beetje gepijnigd, ze vroeg of het nog ging en ik heb haar gezegd dat ze goed mocht doorsnoeren .
Mijn benen hadden wel enorm warm onder al die lagen stof.
Mijn ma heeft inderdaad iets van jou kleed gezegd. Ik weet eigenlijk niet wat ik geantwoord heb? Ik weet alleen dat ik stijf stond van de zenuwen!
23 augustus moet ik terug gaan... het zal dan wel goed zijn. Ze gingen dan de naad terug mooi maken aan de zijkant, uitstrijken, bandjes opzetten (anders zit ik de hele dag dat ding omhoog te trekken) en dan is het normaal ook op de goeie lengte.

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 23:18:03

die verkoopster dat bij mij stond die zegt echt wel haar mening, als het niet mooi is dan zegt ze ook dat het niet mooi is!
ik heb dat bij mijn eerste pas ook gezegd van snoer maar door kon zelfs op een gegeven moment niet meer uit ademen!
daarvoor heb ik aan de bustier ook een halter laten zetten, nochtans het blijft omhoog hoor maar toch het is het gedacht he! en vind ook dat het iets meer geeft aan je kleed, dan is het niet zo bloot he!
ben echt superblij, zag er misschien niet zo uit maar wist niet goed hoe ik mij moest houden, het is toch altijd een beetje onwennig!

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 23:22:00

ik begrijp het compleet. Ik stond daar ook niet te stralen van geluk hoor tijdens dat passen.
De verkoopster die bij jou stond die heeft mijn kleed mee helpen kiezen, toen heeft ze ook altijd eerlijk haar mening gezegd. Maar je weet hoe dat gaat hé, soms maakt het niet uit wat ze zeggen, je blijft je eige, koppige zelf.
't Is toch wennen hoor, zo'n groot kleed...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...