Terug naar overzicht
hei!wij gaan trouwen met het alternaatief! van dat ontdopen heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Mijn vriend en ik zijn beiden gedoopt en zijn ook niet van plan om dat te ontdoen. Er is daar ook nog nooit van gesproken. Wij hebben nu al 1 ontmoeting achter de rug en dat is zeer goed meegevallen. Zij gaat op basis van onze informatie een verhaal over ons schrijven, en ja als wij dat mooi vinden en zo komt dat ook aan bod tijdens onze viering. je mag het eigenlijk volledig inkleden zoals je wilt! volgende donderdag hebben wij onze volgende afspraak, misschien kan ik dan nog iets meer vertellen!
hei!ik zie dat je ook van kortrijk bent, de dame die de diensten van kortrijk verzorgt is echt zeer meegaand en vriendelijk! Ik twijfelde eerst nog of het iets voor ons was, maar na het eerste contact was ik meer dan overtuigd!Als je meer info wilt, mail gerust! of voeg me toe op facebook: stephanie soenengroetjes!
Bedankt Stephanie! Je mag me zeker op de hoogte houden van het verdere verloop. Ik zal ook eens contact opnemen met deze dame. Nog een vraagje: waar trouwen jullie? Wij in de Carlton... Groetjes, Ann
wij ook :)
oh ja, en onze viering is daar ook...
Stephanie, Ik kan je niet vinden op facebook. Stuur jij me anders een vriendschapsverzoek door? Graag had ik ook geweten hoe jullie dagindeling eruitziet. We denken er ook aan om een dienst in de Carlton zelf te doen maar weten niet goed waar die te plaatsen... Groeten, Ann
Hallo allemaal! Mijn vriend en ik trouwen volgende zomer. Aangezien wij niet gelovig zijn, overwegen we om met altaarnatief samen te werken. Hoe hebben jullie dit ervaren? Groetjes Elke