Terug naar overzicht
Jeuk op dat plekjeHet leven is lang niet altijd leuk:nieuwsberichten en bange dromenen dan ook nog een keertje jeukop een plekje waar je niet bij kunt komen.Je draait en zwaait en wringt en wiebelt,je ellebogen kraken ervan,maar nog altijd jeukt en kriebeltdat plekje waar je niet bij komen kan.Je draait je in kreuken en bochten en vouwen,het lijkt wel of er van binnen iets knapt.Vandaar dat zoveel mensen trouwen: dan is er tenminste iemand die krabt.
wij mochten nog een tekst bij vullen na de eerste lezing en gaan dit ook doen onze pastoor is redelijk strikt als het op het misboekje aankomt maar vond dit een goed idee
he, wij hebben het zo opgelost... Voorgelezen door ( dan het naam van het kind). dat kan je toch overal een plaatsje geven in je misboekje? Groetjes
Ik zou het misschien ook als verwelkoming nemen. Vrienden van ons lazen ook voor en één iemand zei: 'Ik heb pas echt iets aan de viering gehad toen mijn stukje om voor te lezen voorbij was'. Die zat zo in spanning... Ik kan me voorstellen dat iemand van 11 jaar best ook wat zenuwachtig is... Als je het bij de verwelkoming plaatst, zijn de zenuwen snel voorbij! B.t.w. leuk versje van Shel Silverstein, hé! ;-)
Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga het tekstje plaatsen als verwelkoming. Dan moet hij wel als eerste lezen, maar dan is hij er snel vanaf natuurlijk. Ik ga het direct binnenbrengen bij de drukker dan ben ik er vanaf ;-) Groetjes