Terug naar overzicht
Hey,wij zijn al verschillende keren naar Schotland gegaan. Ik was student in Durham(noordoost-Engeland) en het was dan ook de gewoonte om plots te beslissen om voor een weekje de highlands of de Westerse eilanden te gaan bezoeken. We boekten niets op voorhand, vertrokken meestal vanuit Ford William en bezochten de plaatsen die de lokale bevolking ons aanraadde. Rond een uur of 5/6 beslisten we dan waar we zouden overnachten en klopten aan bij een van de zeer talrijke B&B's. Wij waren met 8 de eerste keer, dus - alhoewel we soms in 2 groepen splitsten - zou het met z'n 2tjes nog gemakkelijker moeten zijn. Als ik je enkele plaatsen mag aanraden: Isle of Skye (net voor je naar Skye rijdt: Eilean Donon Castle), Ullapool, Plockton (boottour om de zeehondjes te bewonderen), Loch Ness, en mocht je na de natuur in Schotland plots nood hebben aan een leuke citytrip zijn zowel Glasgow als Edinburgh aan te raden. Glasgow is meer 'in' op dit moment, vooral voor het nachtleven en de shoppingmogelijkheden.Je kan een leuke reis uitstippelen aan de hand van www.visitscotland.co.uk Veel plezier, Lotte
Charlotte,Op 7 juli huwen wij in Zedelgem voor de wet en op 24 juli in Schotland voor de kerk.Wij zijn helemaal verkocht aan dit land met zijn prachtige natuur. Wij zullen van 10 juli tot en met 31 juli in Schotland zijn. Vanaf 21 juli tot en met 28 juli zullen onze ouders, broers en zussen en getuigen daar ook zijn. Onze reis is volledig gepland wat betreft het gedeelte met de grote groep. De eerste tien dagen dat we daar alleen zijn, nog niet volledig maar we waren van plan om eeks uitgebreid het noorden te bezoeken omdat we dat vorige keer niet gedaan hebben. Ik kan je zeker in augustus nog laten weten wat allemaal de moeite is of als je vragen hebt mag je me ook altijd mailen jufilse5b@hotmail.comIn juni zullen we nog onze website hebben waar dan in juli en augustus foto's op komen van Schotland.Wat wij een van de mooiste plekjes vinden is Glencoe en glenfinnan.Je laat maar iets horen als je nog info wil,Vele groetjes,Ilse en Wouterps Van waar zijn jullie?
Hey dag Ilse,Wij zijn van Ieper en zoals jullie ook helemaal weg van Schotland. Het zou leuk zijn om in augustus te horen hoe jullie het gesteld hebben. Veel succes nog met de voorbereidingen!!